[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Boronet |
Samochód: | Ford Taunus TC I 2.0 V6 Koeln GT 1972 "Black & White" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2006-12-04) |
Aktualizacja: | 2009-04-29 16:47:58 |
Podstrony
Ford Taunus TC I 2.0 V6 Koeln GT 1972 (Black & White)
[Black History] No i stało się najgorsze, będą wydatki na autko :). Takim to zdaniem zaczełem wspominać na forum mój zakup autka. Tak jak w tytule wiadomo już jaki to model autka jest. Trafiłem na nie dość nie typowo bo miałem zamiar jechać do niemiec (sobota) po Forda consula ale jakis szwabolek mnie zrobił i sprzedał autko wrrr.
[White History] Następnego dnia (niedziela) luknolem na swieże ogłoszenia na niemieckiej stronie i ukazała mi się biała bestia :). Napaliłem się tym bardziej że stał 30km za granicą i z opisu wynikało że autko w 1984r. zostało wyrejestrowane i od tamtego czasu gościł w stodole :). Szybko zadzwoniłem ugadałem się z kolesiem że jutro w poniedziałem przyjade autko obejrzeć. Pojechałem oblukałem, stwierdziłem że jest troche roboty ale niezła baza wyjściowa. Zabrałem papiery, zapłaciłem, wróciłem do polski bez autka nie na długo w weekend pojechałem lawtką po autko i od tamtej pory wzbogaciłem Gorzowskich maniaków owej motoryzacji o kolejne klasyczne autko.
Jest to Ford Taunus GT z 1972r. wersja 4d. przebieg 84.398 km tak na liczniku widnieje i z oceny ludzi po stanie autka oceniaja podobnie.
2006.12.04 Stałem się posiadaczem autka.
2006.12.29 Autko nabyło nowe serce 2,3 v6 (dzieki eddiemu) i po raz pierwszy zabulgotało.
2007.03.28 Dzisiaj autko wyjechało po drobnych poprawkach lakierku i podciągnięciu jego stanu żeby jakoś się prezentował. Już śmiga po Gorzowskich drogach.
2007.05.12. Autko zaprezentowane podczas meczy żużlowego.
2007.09.21 mala nocna sesyjka w mieście więcej fotek na stronie classiccarsgorzow.pl w dziale imprezy :)
2007.11.25 Autko dostało na tył nowe amortyzatory Kayaba na przód też są tylko problem z wyciągnięciem starych :) się zapiekły.
2009.04.11 Wow dawno nie pisałem tutaj nic :) trochę się zaczyna dziać przy dziobaku, wyciągnięty silnik, ściągnięte przednie zawieszenie, rozkręcone i zawiezione do piaskowania, następnie będzie pomalowane i skręcone. Następnie zagości 2,9 V6 z manualną skrzynią biegów. a po sezonie blacharka.
2009.04.29 Zawieszenie przednie wróciło z piaskowania i został położony podkład reaktywny teraz tylko niech sobie przeschnie i nałożę kolorek.