[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Jakub. |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln 1980 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2006-11-26 do 2010-10-25) |
Aktualizacja: | 2010-09-09 13:57:34 |
Ford Capri Mk III 2.8 V6 1980
Szukajcie a znajdziecie!
Samochód nabyłem drogą kupna 26 listopada 2006 w Gliwicach.
Do tej pory zostało zrobione/zakupione :
- Wyczyszczona i zakonserwowana została cała podłoga i nadkola.
- Wyczyszczony środek
- Wybebszony cały przód, silnik zawieszenie itd.
- Pod choinką znalazłem nowiutki kompletny wydech Bosal.
- Serwo od Granady, nowe tarcze, nowe uszczelniacze skrzyni, nowa pompa paliwa,
- Zakupiłem nowy czujnik wstecznego, nowy napęd prędkościomierza.
- Nowe tłoki Federal Mogul, nowe panewki Federal Mogul, komplet uszczelek Goetze do silnika.
- Zakupiłem oryginalne boczki na przód i tył , więc pomimo braku funduszy na tapicera będzie wyglądał dużo lepiej.
- Zakupiłem nowiutką aluminiową gałeczkę zmiany biegów.
- Zakupiłem fotele Recaro. Oryginalne są na sprzedaż (stan niezły, do prania zwłaszcza fotel kierowcy, tapicerka - niebieska kratka).
- Zakupiłem oryginalne lusterka chromowane. Te ze zdjęcia sprzedane
- Zakupiłem zestawy naprawcze do zacisków.
- Dotarło nowiutkie sprzęgło Sachs
- Kapitalka silnika zrobiona!
- Nowe wisco z wiatrakiem 9 łopatek - pasuje idealnie od bawarki szóstki.
- Zakupiłem komplet reflektorów z faszystowa w stanie miodnym
- Zakupiłem obejmy do baku - dzięki Rasta. Aż cud że moje utrzymały bak, bo w stanie agonalnym były.
- Zakupiłem radyjko Ford, wiekowo zgodne z Kapiszonem.
- Zakupiłem nagrzewnicę w stanie "jak nówka". Wreszcie będzie trochę cieplej.
- Deska rozdzielcza poszła do obszycia skórą. Jak się tapicer sprawdzi to dam mu resztę do roboty i podam publicznie namiary z rekomendacją.
- Zregenerowałem rozrusznik i alternator
- Maglownica zregenerowana u Myszy
- silnik ze skrzynią już w samochodzie
- przód zawiecha już w samochodzie
Jako że mnie czasu brakowało na poskładanie go do kupy to aktualnie Kapiszon wraca do żywych w okolicach HQ Orlenu :)
30.10.2009 Capri wróciło do domu :)
Przyspiesza, skręca, hamuje :)
Gaźnik (35/35) wymaga stanowczo regulacji, jazda delikatna bo silnik się dociera po kapitalce a wyszło 18/100 :)
Marzec 2010
Felgi poszły do piachu i malowania proszkowego. Efekt bardzo zadowalający.
Kwiecień 2010
Zmiana kolektora z 2,3 na 2,8 oraz gaźnika z 35/35 na 38/38.