[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Młody_wFe |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2015-07-08 08:22:34 |
[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Młody_wFe |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2015-07-08 08:22:34 |
Czyn to jest od dołu zrobione i dlaczego nie jest jasnym kolorem zamknięte?
najlepiej różowym.... :)
bartozłomero [2015-07-08 09:22:29]
@dred, na innych podstronach widać co i jak było zrobione, mi pozostaje mieć nadzieję, że wszystko jest ok. Trochę nie kumam pytania z jasnym kolorem, to ciemne od spodu ma niby zabezpieczać podwozie ale pod spodem jest taki sam podkład jak na całości.
@barto, to nie cadillac :P
Młody_wFe [2015-07-08 09:41:23]
ale na to czarne warto dać jeszcze coś żeby nie wysychało tak szybko i nie pękało. chyba o to chodzi dredowi....
Kilgore [2015-07-08 09:43:59]
No i na jaśniejszym kolorze widać ewentualne wycieki itp itd.
Mimo wszystko i tak zazdraszczam i kibicuje projektowi :)
Grzesiek_Rudy [2015-07-08 10:00:39]
Co do jakości to nie mam zastrzeżeń. Widziałem parę razy na żywo etc. Tylko zamknąłbym doł jakimś białym jak Zapek na przykład. Fajnie się składa jak jest jasno od dołu:) A różowy to już przechooj by był!!!!!
Szczerze mówiąc to nawet nie myślałem o tym jak ma spód wyglądać, zdałem się na majstra. Mówił mi czym to było robione ale zapomniałem. Dopytam dokładnie o proces i specyfiki to napiszę.
Młody_wFe [2015-07-08 11:19:18]
Ja mam juz zielony i czerwony spód :D Na czerwonym faktycznie troszkę widać gdzie wycieki (np. odma ) :)