[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | dred |
Samochód: | Ford Granada Mk IIb 2.8i V6 Koeln INJECTION 1981 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2006-09-05) |
Aktualizacja: | 2014-05-05 20:13:19 |
Całość prac wykonana w Garażu Marcina

















































[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | dred |
Samochód: | Ford Granada Mk IIb 2.8i V6 Koeln INJECTION 1981 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2006-09-05) |
Aktualizacja: | 2014-05-05 20:13:19 |
Całość prac wykonana w Garażu Marcina
Widziałem na żywo... można z niego jeść i będzie higieniczniej niż w niejednej kuchni :P
fap fap fap fap
A pokryw zaworów to nie masz na odwrót ? z reguły korek wlewu jest po stronie pasażera.
poza tym możesz już przestać się znęcać nad ludźmi ? :)
Grzesiek_Rudy
[2014-05-05 12:46:54]
to jest od k-jeta, zobacz jak się mija z przepustnicą
prawie taki ładny jak w moim paździochu :)
nie zadziała :P
Kilgore [2014-05-05 12:57:03]
To ja dodam, że know-how jest moje, ale Dred dzielnie wszystko czyści, przygotowuje itd. I w tych właśnie czynnościach jest 90% roboczogodzin...
m.kozlowski
[2014-05-05 13:03:04]
nie chce wiedziec ile taki remont kosztuje, ale efekt jest piorunujacy
qbak [2014-05-05 13:14:03]
super kolor ocynku , genialna robota
marian212
[2014-05-05 13:21:14]
Moze chcesz jeszcze jeden....
Konrad Szyperski [2014-05-05 17:36:17]
Konrad, a po cholerę?
m.kozlowski
[2014-05-05 17:40:27]
Witam Dred
Na prawdę robi wrażenie !!!!!
Pozdrawiam
Misiek
fourM 3M [2014-05-05 18:20:21]
Kupa niepotrzebnej roboty;-) I tak go Dred na Bornym zakatuje...
bobik liil
[2014-05-05 21:57:56]
No i podkładki pod śruby dekli zaworowych w złej kolejności założone
Jeszcze jeden do takiego odnowienia.....
Konrad Szyperski [2014-05-05 22:57:58]
o ja pier...... cudo:)
andreoz [2014-05-06 01:37:58]
Konrad, jeśli potrzebujesz coś tak odnowić, to nie do Dreda, a do mnie :)
m.kozlowski
[2014-05-06 06:44:41]
A już się bałem że mi w tą nową budę wciśnie tego starego cherlawego dychlaka. Dred, przygotuj jeszcze skrzynię, poskłądaj to o tak:
i przyjedź po odbiór budy z zestawem to go zaimputujemy i od razy zepsujemy, po co tracić czas ;D
zapek??? !G.O.P!
[2014-05-06 07:00:54]
Czy ja niedowidzę czy porting jest niezrobiony?
zapek??? !G.O.P!
[2014-05-06 07:21:39]
Dred nie chciał nic robić z głowicami ponad serię.
m.kozlowski
[2014-05-06 07:24:43]
To auto miało wystarczająco mocy przed remontem. Poza tym po co mi szybki mebel w garażu? BTW. Zapek raczej nie chciałbym od razu zapychać komory silnika, bo utrudni mi to dostęp do komory silnika i wielu innych, a blachę trzeba przynitować do ściany grodziowej itd. Poza tym skrzynia jeszcze nie ruszona nawet.
Wow. Prace na takim poziomie to ja lubię. Powielając JaMan'a: fap fap fap ;)
Keep movin !
micu_ GOP [2014-05-06 08:28:34]
Trudno coś skomentować, jak szczęka gdzieś daleko na podłodze... WOW!
A czy "minusowa część" diod ma dobry kontakt z obudową? Widzę , że jest cała zamalowana na czarno.
Brzezin. Zaznacz na zdjęciu o którą część chodzi:)
Nie chce mi się tego drugi raz rozbierać.
o putain de merde
marian212
[2014-09-24 19:28:51]
marian, że co?
kto pyta, temu w mordę?
blisko.
spuszczam się nad tą robotą , coś pięknego
marian212
[2014-09-24 20:34:45]
tam może , ale tutaj nie może. Wyczyść dokładnie płaszczyzny styku i posmaruj miedzianą pastą. Po gwinicie prąd nie poplynie, bo łeb śrub siedzi na plastyku
marian212
[2014-09-25 04:48:34]
duży plus za robotę, minus za bałagan w warsztacie ( to chyba do Marcina) i CX-80? to nie ma już lepszych smarów w Warszawie?
Nie przesadzajmy z tym bałaganem). Przy takiej ilości osób co tam działają to zawsze jakiś bałagan powstaje. A CX-80 używam tylko do zabezpieczania części, aby nie rdzewiały. Jest po prostu tańszy niż WD-40. Jak coś ma być gdzieś posmarowane to czymś odpowiednim. CX-80 jest na przykład dobry na zapsikanie wyczyszczonych i odtłuszczonych pokryw zaworowych od wewnątrz czy też pokrywy rozrządu od wewnątrz po piaskowaniu. Czasem mija parę tygodnia zanim niektóre części po piaskowanie są montowane, a od wewnątrz to nie są malowane.
A o smarze piszesz:) Nie zajarzyłem.
Jest spoko. Łożyska z kombiaka go lubią i nie protestują:) Chociaż ostatnio testuję biały litowy ze spraya i chyba jest lepszy.
Dla mnie Marcin i tak jest mistrzem terisa:)
Bałagan mnie też mierzi i walczę z nim cały czas.
Ale weźcie pod uwagę, że w tygodniu mam na garaż tak około 2 godzin, zostaje mi tylko sobota, gdzie plącze się zazwyczaj po garażu oprócz mnie tak przynajmniej z 4 osoby, z których każda coś robi i zabiera narzędzia. Do tego poniewiera się z 10 różnych silników (z czego większość niestety moja, więc nie mogę narzekać, bo na kogo).
Priorytetem pozostaje, żeby zrobić to, co jest do zrobienia. Silniki w każdym razie zawsze dostają pierwszeństwo na czysty warsztat.
m.kozlowski
[2014-09-26 08:52:39]
Bałagan?! No bez jaj...
Przecie większości i tak na fotach nie widać ......