[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | tachu |
Samochód: | Ford Granada Mk IIb 2.9EFI V6 Koeln GL 1981 "sex maszyna" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2006-07-20 do 2008-08-15) |
Aktualizacja: | 2016-06-25 12:40:03 |
Wtrysk gazu w fazie ciekłej wprost do kolektora. Gaz ciekły ma ok 110 oktan... zobaczymy co z tego będzie..:))
Rozgałęzienie na przewodzie gazowym z butli do reduktora.
Zakończone zaworem...
Sterowanym manualnie za pomocą "pstryk i już" :)
Dalsza część instalacji... (czeka na otwory w kolektorze)
Zakończona końcówkami wymiennymi a'la wtryskiwaczyki ( końcówki prądowe od migomatu:)) Celem dobrania dawki gazu w stosunku do powietrza, można zmienić średnice końcówki.. dalsze postępy niebawem...
Jest pare rzeczy do poprawki ale skończone,miedzy innymi za mała przepustowość zaworu (rozwiercić) i nieodpowiednia wielkość (cześć gazu rozpręża się w zaworze), i dla efektu trzeba mieć min 50% napełnienia butli dla odpowiedniego ciśnienia (makaroniarze stosują specjalne pompy do stałego ciśnienia ciekłego gazu) ale różnica jest :)
Zawór przerobiony,końcówki dopasowane, minusem są miksery które dławią trochę przepływ powietrza więc trzeba było zmienić średnice końcówek na mniejszą... z lekkim opóznieniem ale po 1-2 sek odpowietrzenia całość zaczyna spełniać swoją funkcje:))
Słaba jakość ale ciężko kierować i robić zdjęcia,patrzeć na drogę i na licznik przy tej prędkości, a droga do równych nie należała:) na gazowym wynalazku więcej jechać nie chciała ale na 15' od scorpio może wynik być zaniżony :)
Instrukcja: wyprzedzamy na ekonomicznie ustawionej instalacji, pedał w podłogę, pstryk, i trzymamy kierownice mocno :)))