[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Popcio |
Samochód: | Ford Capri Mk Ib 2.9EFI V6 Koeln Ghia 1973 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2003-05-15 do 2009-03-15) |
Aktualizacja: | 2009-03-12 13:31:48 |
W związku z tym iż remontu samochodu takiego jak Capri nie da się doprowadzić do końca (ja tak uważam) będę tu zamieszczał kolejne etapy prac nad moim autem.
06-08 Wymiana mostu na sprawny z MKIII 3.44. Do tego wymiana tulejek resorów na poligumy to samo gumy resorów. Nowe odboje (też pouliretanowe). Nowe amorki z regulacją "GAZ-SHOCK". Konserwacja tylnej części podwozia.
06-08 Wymiana skrzyni na inną po tym jak swoją popsułem przy próbie wymiany symeringu pod konwerterem.
06-08 Malowanie pasa tylnego.
08-08 Założone Mcpersony z 2.8i , założony komplet poligum na przedzie, nowe łożyska kół, regeneracja maglownicy, nowe wahacze.
03-09 W związku z tym iż Capri idzie na sprzedaż trzeba poprawić większość niedociągnięć.
Zrobione zostało:
- wymiana kolumny kierowniczej na taką bez luzów. Teraz to dopiero się pewnie prowadzi ten samochód :)
- gmeram w elektryce. W końcu są długie światła , sygnał, wycieraczki działają tak jak trzeba.
- wymiana zegarów na idealne
- są wsteczne światła, są przeciwmgielne,
- wymiana rozrusznika na niezacinający się
- założona beżowa wykładzina
- podłączone radio
- poskładane wnętrze
12-03-09 - Przegląd techniczny bez żadnych zastrzeżeń :)