[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | PieM |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln S 1983 "Mruczuś" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2006-07-06) |
Aktualizacja: | 2007-04-17 00:44:41 |
W czasie pobytu budy u lakiernika ja zajalem sie remontem silnika. Odczyscilem rozebralem i przygotowalem.
,
Nastepnie zabralem sie ostro do roboty. Zrobione zostalo:
- nowe zawory ssace i wydechowe
- nowe panewki glowne i korbowodowe oraz pierscienie oporowe (nominalne)
- nowe pierscienie (nominalne)
- nowa pompa wody
- nowe uszczelki i uszczelniacze zaworowe
- nowe swiece kable i wszystkie pierdolki zaplonu
- splanowana glowica, tak, zeby uzyskac stopien sprezania okolo 9,6:1
- renowacja alternatora
- renowacja rozrusznika
- renowacja gaznika
- chromowane kapy zaworow
- pomalowanie calego silnika.
Wyglada to tak:
, , , , ,
Odmalowalem tez skrzynie biegow
Stwierdzilem, ze nalezaloby zadbac o komfort jazdy, wiec wygluszylem wnetrze matami bitumicznymi.
, ,
Skladanie trwalo powoli, ale systematycznie. Zbieralem rozne drobiazgi, ktore zaplanowalem sobie umiescic w moim bolidzie (chromowane lusterka, pochromowalem ramki reflektorow, Chromowany tylni zderzak (dzieki Camaro) i wiele innych). wypolerowalem tez listwy dokola szyb klamki(niestety nikt nie chcial pochromowac znalu, a ja nie mialem czasu szukac glebiej, moze kiedys jeszcze to zrobie) i zamki. Postanowilem tez zadbac o strone audio, zatem wygluszylem drzwi i zrobilem mocowanie do glosnikow z plyty mdf.
, ,
Zdjecia efektu koncowego juz wkrotce na stronie glownej prezentacji samochodu