[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Ligacz 3M |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 GT 1983 "670-tka" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2006-01-18 do 2011-08-26) |
Aktualizacja: | 2008-02-13 10:56:08 |
W końcu ruszył remont blacharski.
W planach zrobienie blacharki tam gdzie jest to konieczne i zmiana koloru.
Na razie udało Nam się rozebrać auto z elementów które nie będą potrzebne blacharzowi czyli:
- cała tapicerka ze środka auta
- wyjęcie silnika
- pościąganie niepotrzebnych listewek i elementów zewnętrznych.
Tak to wyglądało.
Po dokopaniu się do podłogi naszym oczom ukazał się widok niezaciekawy, wręcz makabryczny.
Podłoga wygląda jakby jakiś początkujący blacharz uczył się spawać.
Na szczęście Miłosz starał się mnie pocieszyć, że nie jest tragicznie (Dzięki).
No i jeszcze 2 standardowe dziurki :)
W pracach czynnie pomagał kolektyw w postaci (w kolejności przybywania na miejsce walk):
- Fuszix
- Łukasz
- Olek
- Ptasior
- Miłosz i Iwona
Jeszcze raz Wielkie Dzięki za pomoc.
Dnia 9.10.2006 wraz z kolegą Fuszixem dokończyliśmy rozkładanie samochodu.
Zdemontowaliśmy zderzak przedni, deske rozdzielczą oraz wyciągneliśmy wykładzie podłogową.
Samochód powrócił już od blacharza gdzie został połatany.
Zrobiona byla podłoga, drzwi, tylny pas, przedni pas został oczyszczony i pomalowany w nowy jakże kontrowersyjny kolor z palety VW/AUDI.
Więc nowy silnik już siedzi, wygląda zacnie, zobaczymy jak będzie się sprawował (więcej na podstronie PROJEKT 2.0 SOHC EFI)
Od czasu do czasu kupuję coś nowego do Capcia:
- nowe cylinderki hamulcowe DELPHI
- nowe szczeki hamulcowe LPR
- komplet miedzianych przewodów hamulcowych
- prawie "nowe" ramki reflektorów
- atrapa MKIII
coś tam jeszcze jest ale to narazie przemilczę :)
kilka elementów zostało odświerzonych np: ramki wokół tylnych szyb, klamki, wyczyszczone zbiorniczki płynu chłodniczego i spryskiwaczy generalnie takie dopieszczanie