[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Hoover 3M |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1980 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2004-10-11 16:10:19 |
HOOVER (BLACK SHEEP)
Kolor: Czarny, szyby ciemne
ATS'y, oponki przód; Firestony 205/60/13 tył; BIG FOOT Goodrich 235/60/13
Spoilery; tył GT i boczki
Białe zegary, central zamek,TV, GAZ, recaro
Capri.... ach... Wszystko zaczęło się zeszłego roku, gdy jesienią jechałem sobie Escorcikiem, jadę sobie centrum Gdańska tuba gra, zielone lamy z przodu się świecą niczym neony w leflektorach - jest GITARKA nagle prawym pasem wyprzedza mnie niczym strzała jakiś oldtimer, wypas furka podjeżdżam ściszyłem radio usłyszałem dźwięk V-ki i siwiutki pan dał rurę zdążyłem tylko zapamiętać chromowany znaczek na tej złoto-metalicznej MK I-ce.
Od kolegów na roku dowiedziałem się ze to może być Capri, ale nie wiedziałem gdzie szukać. Pół roku spokoju. Na sylwestra na Kaszubach w środku lasu, gdy nasze cudowne wynalazki pozamarzały (w escorcie skuło ropę lodem) poszliśmy z flaszką do sąsiadów, co obok w domku imprezowali stało tam pod 30cm warstwą śniegu CAPRI, na które początkowo nie zwróciłem uwagi - mili panowie pomogli nam wyciągnąć nasze autko przy użyciu pięknie zrobionego Taunuska - potem była flaszka i bardzo sympatyczny gostek w kasku ORMO zaczął cos nawijać o Capri i walnął WWW.CAPRI.PL. Gdy tylko dotarliśmy do cywilizacji obejrzałem stronkę poczytałem i przepadłem.
Choroba rozwinęła się bardzo szybko wiedziałem ze chce "amerykańca" 2-3 miesiące walczyłem ze sobą, potem parę ogłoszeń parę telefonów, maili, smsów, i już byłem w drodze do Szczecina, skąd wróciłem ową maszyną - byłem zachwycony.
Od momentu kupna 17.05.2002, zrobiłem w nim:
- elektrykę;
nowe:
regulator napięcia,
kable,
palec,
kopułka,
akumlator100Ahz,
przerywacze 4 [:)],
alternator,
świece,
zmiana cewki,
- podniosłem autko z przodu o 5cm
- łożyska w kołach przednich (thx PATRYK)
- konserwacja podwozia
- nowe gumy i tuleje w wahaczach
- nowy wachacz
- głośniki,CDplayer,TV
- generalka silnika!!!;
pierścienie,
zaworki,
prowadnczki,
cala glowica + uszczelniacze...itd.
- rozrząd
- nowa chłodnica
- heble regeneracja (tłoczki itp)
- regeneracje podłużnic
- lakierka
- wymiana sprzegla,
- regeneracja gaznika
- podswietlenie podwozia
- linka pretkościomierza
- gumy na maglu, na wale
- nowe radio JVC
- gumy na tyl BF GOOD RICH 235/60/13
- sprezyny
- resorki
- regeneracja magla
- nowa tylnia klapa (thx Szajba)
- amorki przod
- heble tył (okładziny), tłoczki
- moduł elektroniczny (thx PATRYK i Jarek)
- zmiana cewki
- podniesienie auta o 15cm z tylu
- troche blachary i lakierek po calości
- polerka felg (thx Kornik)
- lustro weneckie z tylu z logiem 3M (thx SKUN)
- nowa folia na szybach (thx Wasyl)
- nowa tapicerka na przednich fotelach
- mniejszy akmulator
--
Specjane podzikowania dla: Patryka H20, w.Zbyszka, Granadziarza,Capri_Maciaska,Skuna,Kornika,Wasyla,Szajby i wszytkich którzy pomagali mi przy przywracaniu auta do świetności.
Wielcy tego świata napisali o mnie:
_________________________________________
Hoover fajny Gościarz i ma niezłą furę - lubi palić kapcie i prostować rurę :)
Zdarte ma oponki i naftę w amorach - nigdzie się nie rusza bez telewizora :
Wciska ludziom ściemę i głodne kawałki - założył dwie rury chociaż nie ma V-ki ;)
W Poznaniu pokazał numer z Jamesem Bondem - rozwalił zawiechę i skasował Hondę :)
Jak z innym coś znaleźć, to z nim lepiej zgubić - trochę jest narwany, ale da się lubić :)
Fajną ma dziewczynę i kasy w cholerę, więc Wam wszystkim radzę: TRZYMAJCIE Z HOOVEREM ! ! !
marmach [2002-10-04 18:17:57]
z powazaniem
Hoover