logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » bogdanw - Ford Capri Mk Ia 1.5 V4 Koeln L 1970 "Black&White"

bogdanw - Ford Capri Mk Ia 1.5 V4 Koeln L 1970 "Black&White"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Capri Mk Ia 1.5 V4 Koeln L 1970 "Black&White"
Status: aktualnie posiadany (od 2002-07-15)
Aktualizacja: 2020-09-28 14:45:06

Tylko 100% oryginału ......taki mam plan

Jak już trafiłem na tę stronę to moim marzeniem było zdobycie Capri a jak Capri to I . No więc udało się. Stał sobie w trawce, jego chwilowy właściciel zdążył nieco go tylko zdemontować i nagle mu zbrakło entuzjazmu do dalszej renowacji. No wiec po raz kolejny laweta i do garażu. Auto posiada wszystko co tylko możliwe oryginalne. Nikt nie zdążył zamontować lamp od Ikarusa ;-). Ma w opłakanym stanie blachy ale w zasadzie tylko poszycia zewnętrzne komora silnika nadkola itp. jak na 33 lata całkiem zdrowe. Ma dość interesującą historię – do Polski trafił 23.12.1981 roku dla nieco młodszych przypominam że było to 10 dni po wprowadzeniu stanu wojennego (rano nie było Teleranka) posiadał jednego właściciela do 1987 roku kiedy to ze względu na defekt silnika został wyrejestrowany i doczekał do 2001 roku kiedy to jakiś gościu go wyszukał i przetransportował na swoja łączkę. Po roku go znalazłem nabyłem drogą transferu niewielki kwoty w gotówce;-) wygrzebałem zdemontowane elementy z szopki i zacząłem szukać blach do remontu.
No i mamy 2006 rok.Odrestaurowanie (czyli cos więcej niż remont) takiego pojazdu to ogromna szkoła cierpliwości.Po 3,5 roku stan jest taki że buda gotowa jest do lakieru. Troche niebieskich pudełeczek w kilku kartonach ,kolejne Dulmen ....już nie długo będzie taki jak na ostatniej fotce ;-)

Dotarł do mnie mały smaczek w postaci gałki zmiany biegów ale zo to jakiej ;-)

My inspiration ...

My inspiration ...

My barn ;-)

My barn ;-)

Komentarze

Po pierwsze gratulacje!!!!

Czeka cie dużo pracy,pracy i jeszcze raz pracy, ale efekt końcowy bedzie tego wart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2003-04-22 12:39:02]


Super:) A błoto też oryginalne?:)heheheh Mam takie samo:)
Życzę powodzenia bo !!!Jak Capri to tylko Mk1!!! No właśnie tak samo uważam:)
Pozdro. Żebyś wytrzymał psychicznie swój remont:)

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2003-04-22 13:44:42]


hmm... nie trzeba być zbyt spostrzegawczym żeby zauważyć ,że felgi nie są orginalne... A poza tym to miłych chwil w garażu życze ;P

spawn Dokładna lokalizacja na mapie [2003-04-22 17:00:16]


Jak felgi nie są oryginalne ??

Fajna V-ka :-P

ostatnio przymierzałem miske z takiej V4 u mnie i nie pasowało mi coś jej umieszczenie .... jak ktoś wyjmował to wie ;-) to wycięcie jak na wyjście wału jest ......... z tyłu ... hehehe ekstra silniczek nigdy go nie wyrzucaj !!

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-04-22 17:11:54]


Duuuzo pracy, ale warto bo bedzie pieknie. Powodzonka.

.:1379:. Dokładna lokalizacja na mapie [2003-04-23 00:11:56]


super

gratuluje nabytku, piekny samochod
tylko nie rozumiem z tymi felgami?
rzeczywiscie nie sa od tego modelu, ale jak najbardziej od Capri

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-04-23 10:43:27]


fele

Felgi były montowane w MKII do `76 w wersjach GT a pozniej jako standart:)
Mnie sie podoba pajęczyna pod maską , piękny klimat:)))
Pozdrawiam i powodzenia:)

jagoolmk2 [2003-04-23 14:09:07]


Z tego co widze to były w Mk1 od faceliftingu czyli 72 roku ..... itd. do końca chyba :-)) wzór oczywiście

http://www.capri.pl/library/folders/folder-ford-capri-mk1-05-p12.l.jpg
http://www.capri.pl/library/folders/folder-ford-capri-mk1-05-p09.l.jpg




MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-04-23 14:29:37]


do końca...

jak do 76' ?? ja mam 77 i tez mam takie a na Mk II po 77'(Mk III) do końca produkcji takie były ,chyba w najuboższych modelach.

spawn Dokładna lokalizacja na mapie [2003-04-23 15:45:58]


felgi

w Mk1b byly to opcjonalne felgi dla lepszych wersji (zastapily chyba stalowe krzyze)
w Mk3 staly sie rzeczywiscie standardami
ale wg forda jest to sportowy model stalowej felgi

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-04-25 14:59:16]


Renimacja ruszyła

...wyjąłem silnik (dwie nowe fotki)i wszytko inne co sie dało wyjąć i powiodłem go do blacharza by wrócił piekny prosty gładki i bez grama rdzy co by potem lakierek nigdy nie odpadł a że ma byc bialutki to sie rozumie musi byc na prawdę wszystko na cacy zrobione . Zobaczyny jak się z nim upora mistrz palnika ale widziałem kilka jego prac i mam nadzieje ze tym mu wyjdzie nie gorzej iż inne.

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-06-09 21:00:25]


?

czemu on nie ma garba , wyperswadujcie mi prosze , skoro inne MK1 z roku 70 mają ???

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-06-11 21:45:25]


do mis212

Oj, Misiu, widać żeś nowy w tych stronach. Przy motorkach 4-cylindrowych garb pojawił dopiero się przy okazji liftingu - rocznik 70 miał garba tylko przy V6 (Koeln 2000/2300/2600 i Essex 3000). Poczytaj sobie historię modeli :).
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-06-11 21:54:51]


Panie Michale...

Ale mam przykład V4 1500 , ale maseczka z garbem... stąd pytanko (maska jest oryginalna)

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-06-11 22:10:24]


tak mnie zapewniał właściciel...

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-06-11 22:12:59]


Panie Mariuszu...

PODOBNO na rynku angielskim garbata maska występowała także dla 2.0GT i 1.6 GT w opcji XLR. Niestety nie mam na to dowodów, a co do rynku niemieckiego wolę się w ogóle nie wypowiadać. Podobnie jak co do ORYGINALNOŚCI Caprików w Polsce. Może Camaro znajdzie coś w fiszkach, bo moje jednoznacznie przypisują garba przed liftingiem tylko do V6.
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-06-11 23:00:23]


Oryginalność

Jak juz na tej stronce wspomniałem oryginalność mojego Caprika jest bezdyskusyjna oprucz koloru ,jest to jego pierwszy remont zas w Polsce jeżdził od 1981 do 1987 u jednego włściciela po czym został odstawiony w kącik na brak pompy wodnej.Nie mam zamiaru w niem nigdy montować jakiegoś dużego silnika zmieniać radykalnie koloru zdejmowac zderzaków czy tym podobne pomysły jakie królują (niestety ) wsród braci Caprikowej - V6 najlepiej 3000 i czarny mat hii....hii...

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-06-12 08:35:07]


co do koloru

w niemczech panuje moda na malowanie oldtimerow na szaro. z poczatku nie bylem przekonany ale chromy naprawde ladnie pasuja. przemysl szary kolor

konk [2003-06-12 09:54:17]


To jest Mk1 przed faceliftem - łatwo wyczytać oryginalny kolorek :-))

i co tam ciekawego pisze ?? bo u mnie 1300 V4 i biały :-PP rocznik 70
kojarzy ktoś coś ?

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-06-12 10:58:32]


Fotki z remontu.

Po powrocie z "Caprikowego raju" robota idzie pełna parą ....

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-09-11 20:16:37]


Te miejsca które robiłeś to klasyka w pełnym wydaniu - pamiętam miesiąc temu siedziałem nad tym samym :-))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-09-11 21:37:39]


nie wiedziałem, że jest strona Twojej jedynki :)
Teraz już wiem do czego się przygotowywałeś z częściami. Super, że masz do niego dobrą rękę, bo i kiesa głęboka potrzebna ;)
Następne Gryźliny to już chyba nie dziobaczkiem :)
Jak pas przedni? Pasuje? Czy już mogę zacząć produkcję seryjną? ;)

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-09-12 13:26:08]


pare fotek

Parę fotek z remontu...pas dopiero zostanie wpasowany w tym tygodniu bo majsterek uporał sie ze wszystkim od przedniej szyby do tyłu i zostawił sobie przód na deser po prostu niu zostawiłem mu lamp i grila i dlatego sie wstrzymywał.

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-09-19 18:21:48]


dla spostrzegawczych

niestety odpadłem przy temacie maski .....nie będzie oryginalna jak zobaczyłem tę z garbem i wlotem do turbo SUHE nie mogłem sie powstrzymać ;-( a tak bardzo miał byc oryginalny ...skłądam pełna samokrytykę (dla ortodoksów---wyrazy oburzenia prosze kierowac na maila )

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-09-19 18:28:43]


eee tam, ale słąbo widac ta maske, no jakis garb widac, ale słabo, :(
no a caprik ... coraz lepiej :))) tak trzymac :)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-09-20 00:52:47]


Maska

Coke ...fotka maski specjelnie dla Ciebie coby nie było że bez garba a kierownica na konweniować o białego lakieru ;-)

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-09-20 14:15:29]


maska :))))

No :))) rewelacja :)), dobrze ze wrzciłes foto byłem przekonany ze ta maska o ktorej mowa to ta czarna ;) nawet sie garba po stronie kierowcy dopatrzyłem (i chyba nie tylko ja ;))
To co w przyszłym roku bedzie mozna obejzec na zlocie?
aha no i wlot super :)))

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-09-20 15:24:39]


....teraz do lakieru

Blacharz skończył swe dzieło teraz przygotowanie do lakieru.Pas od Karola pasuje jak by był ze skałdu od Forda---dzięki ;-) Może zacząć produkcje seryjną.

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-10-08 19:45:33]


Super autko

Remont przeprowadzany bardzo profesjonalnie :)
Wszystko by było ok

ale ten wlot na masce moim zdaniem nie pasuje całkowicie
tzn. widziałem taki na Mk3 i też mi nie pasowało a o Mk1 już nie mówię

To tylko moje zdanie
Pozdodzenia w remoncie

Pozdrawiam

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-10-08 21:46:55]


maska

Wlot nie był sprawą planowaną po prostu taka maskę udało mi sie zdobyć (wszytko przez ten garb ;-))) i jakoś nie bardzo jest chyba sens go teraz zaspawać tym bardziej że jest "oryginalny" od turbo SUHE

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-10-08 22:34:54]


no to jeszcze turbo zamontować i wszystko ok

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-10-09 13:03:38]


Jeszcze troche i lakierek

Sprwadza się opinia ze gdy powiesz jakiemuś fachowcowi ze się nie spieszysz to z pewaością nie będzie się spieszył...ale co tam jeśli będzie jakaś fuszerka to do wiosny pewnie wylezie i przynajmniej nie będzie kłopotu z poprawka .

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-12-02 14:05:21]


...

Jak bym swojego widział:))))))))))

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-03-18 01:05:38]


Chciałbym być już na tym etapie ... :(

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-03-18 09:33:08]


ja też ja też :(

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-03-18 12:37:11]


i ja ...

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-03-25 21:03:37]


Podkład

...no wreszcie sie zlitował mistrz od szpachli by ukończyć swe dzieło przygotowania do lakieru ostatnie zdjęcia na chwilę przed położeniem podkładu .Podkład będzie biały więc już za kilka dni bede widział czy moja decyzja o "wybieleniu" Caprika była słuszna

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-09-22 22:23:06]


wysmienicie kawal roboty no i nastepna caprowka uratowana od krainy wiecznych autostrad :)
oby ci checi i zapalu nie zabraklo!!
jesli zostawiasz ta v4 to mam pare gratow jak by ci cos brakowalo to dawaj na priva :) pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2004-09-22 22:25:46]


chciałbym już być choć na tym etapie z moim Capri ;-) powodzenia

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-09-22 22:29:12]


Chęci i zapał ;-)

No jak mi nie starczy chęci i zapału to komu innemu . A tak poważnie jak można zauważyć po datach , nie śpieszę się zbytnio bo odnowienie takiego auta do stanu o jakim myślę nie uda się w kilka miesięcy. Nie chodzi tutaj może szczególnie o kasę (no może troszkę) ale o dostępność części.Jeśli komuś zalega coś z części mechanicznych to chętnie pogadamy ale mam na myśli części wyłącznie nowe . Mam już cały nowy układ hamulcowy teraz "zbieram" zawieszenia .
p.s.mam nadzieję , że doświadczenia zdobyte przy Capri przydadza się w realizacji projektu "Mustang 1964 1/2" w przyszłości

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-09-22 22:35:47]


kilka miesiecy hehe moja caprowka powstaje juz 5 lat :) i nadal konca nie widac :)

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2004-09-22 23:38:11]


tylko jedna dziurka na lampke od wstecznego ?

Więc jak kolorek bedzie ?

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-09-22 23:48:39]


Lampa wstecznego

W tej wersii tak było czyli jedna lampa cofania ,i dobrze bo nie bez znaczenia jest fakt ,że to droga lampka i trudna do zdobycia a udało mi sie kupić nówkę sztukę.

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-09-23 08:02:53]


no, no :)
to już Cię widzę na przyszłorocznych zlotach jedynym słusznym wozem ;)
Pewnie nie możesz się już doczekać lakieru i składania :)

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-09-23 10:01:42]


Nie wytrzymałem musze się pochwalić !

Dzięki pomocy wielu osób {dziękuje ;-)} udało mi się skompletować wszystko to co niezbędne by zatrzymać rozpędzone Capri.Jak widać opcja maksimum czyli nówki sztuki Ford oraz ATE- tak ja dała fabryka .

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-10-07 12:45:29]


WOW

bogdanw ZADZIWIASZ MNIE!! Pełne uznanie:) to będzie super Capri;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-10-07 13:29:56]


Panie Bogdanie - pełen podziw i satysfakcja :)

jednak nie tylko ja tak świruje na Ebayu ! :P

trochę mi brakuje do Twojego kompletu , choć ciesze sie że nie bede miał wreszcie konkurencji przy licytowaniu paru z ww czesci :D

już widzę obok siebie nasze jedynki <buja w obłokach>

Pozwiedz mi tylko - czy tarcze i ich osłony to też Ebay ?

Z jedynkowym pozdro :)

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-10-07 17:45:14]


Źródła

Powiem tak z Ebay są zaciski oraz pompa reszta to polowanie w Dulmen ;-)

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-10-07 21:11:31]


Biały mat

No mam go w garażu na razie w podkładzie ale jest to ciekawa opcja "biały mat" teraz przygotowanie spodu i do lakieru ...

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-10-25 20:47:53]


i niech ktos powie ze biale capri nie sa sliczne :)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-10-25 20:51:06]


cudo:) kiedys tez sobie takiego kupie:D taki bialy jest sliczny!!!!

Gleacken Dokładna lokalizacja na mapie [2004-10-25 21:00:18]


z niecierpliwoscia czekam na dalsze postepy, oby tak dalej

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-10-26 12:50:05]


Bogdan ale cudeńko montujesz..czekam na

dalsze relacje fotograficzne...już teraz w podkładzie wygląda rewelacyjnie..

Albi_Poznan [2004-10-26 13:16:25]


ideał

Oczywiście, że białe są ekstra :)
Jednak jest to bardzo poważne ryzyko związane z wiekiem auta i ew. następstwami :(, mój by mi się marzył w bieli i lekkimi niebieskimi dodatkami, paseczkami...
Autko pięknie się składa, mam nadzieję, że robione boki są w kpl. z drzwiami, by się zgrywały potem idealnie wszystkie linie i załamania.
Na mój gust, jakby trochę za ostro ma zaszlifowane (pewnie po szpachli) przednie krawędzie błotników (tzw. "ramka"), a może to tylko złudzenie fotoapteczne ;)
Mówiłem już że jesteś moim idolem? ;)
pozdro
P.S. grubość szpachli to też następstwo wichrowatości, której nie widać do póki się nie wyprowadzi idealnie otoczenia ;)

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-11-02 12:26:09]


Super się zapowiada i tylko dlatego pompa hamulcowa ze zdjecia części nie jest u mnie ozdobą na pułce ;)
Do takiego auta aż przyjemnie zdobywać nowe części.
Karol nie czepiaj się :P
Lepiej dopracuj pasy przednie własnej produkcji bo zamiast być tak:
http://www.capri.pl/images/image.php?back=../library/folder-das-capri-programm.php&dir=../library/folder&name=folder-das-capri-programm-p09
Jest tak:
http://www.capri.pl/photo/0/8/3fcc8d33dd608.l.jpg
Dla mało spostrzegawczych napisze że przez to, że pas przedni jest prosty jego linia nie będzie pokrywać się z linią derzaka.
Ojjjj KAROL ;)

Bogdan jak będzie z maską?
Będzie wyglądał tak:
http://www.capri.pl/images/image.php?back=../library/folder-capri-mk1-1.php&dir=../library/folder&name=folder-ford-capri-mk1-1-2p06
??
Czy dasz garbatą?

Michal W Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-11-02 14:48:53]


Pas przedni

Z moich przymiarek zderzaka z pasem jest wszystko O.K. jest kąt na środku odpowiadzający kształtowi . Rzeczywiście w aucie Karola jest z tym nieco gorzej ale jego był na próbę , a mój to już "poprawiona" wersja . Z moich wojaży zagranicznych giełd z częściami wynika i tak że jest to już rzecz nie do kupienia więc wielkie dzięki dla Karola raz jeszcze.No cóż z maską to jest tak że mam i zwykłą "oryginalną" i z garbem zatem na co dzień bedę miał tę z garbem , a od świąta np. jak z MichałemW pojedziemy do Dulmen na zlot Capri to założę tę zwykła ;-)

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-11-02 21:13:10]


MichaleW, i tak miało być z tym pasem :)
Nie wiem na ile się orientujesz, ale nie będę wytykał własnej roboty ;P
Uproszczenie linii pasa przedniego w okolicach lamp jest niestety wyrachowanym technologicznie kompromisem (o którym zawsze mówiłem).
O tłoczeniu można zapomnieć, a wykonywanie go techniką spawaną już nie z dwóch, ale z 4-ech części spowodowałoby ogromne ryzyko utraty geometrii, nie tylko przy nieumiejętnym składaniu, ale i naprężeń spawalniczych. Oczywiście plus do tego obróbkę po składaniu ... grubo ponad 500-700PLN wyszedłby pas i to z powodu dwóch podgięć o 5st. :(
Różnica powinna być na tyle subtelna w efekcie końcowym, że raczej niezauważalna, a i tak lepiej niż często poszpachlowany na płasko i z zalanymi krawędziami stary pas ;P.
U mnie, fakt 1-sza prototypowa sztuka, ma za duży kąt, ale nie bardzo miałem skąd go wziąść po dzwonie i domyślnie przejąłem go z maski. Nie miałem wówczas nawet oryginalnego zderzaka do przymiarki... i tak zmienię pas...kiedyś ;)
Taki był plan :)
Na szczęście już nie będę już więcej ich robił, więc bez obawy o tandetne podróbki ;P

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-11-04 08:47:10]


Pas przedni...

Ja wlaśnie miałem w swoim autku pas przedni spawany z wielu kawałków. Potem to ktoś zaszpachlował po czym całość odpadła :( Też jestem szczęśliwym posiadaczem pasa od Karola, który pasuje idealnie. Zaoszczęziło mi to mnóstwo czasu a nie wspomne o kosztach. Tak więc prosze mi tu bez zbędnej krytyki. Mamy szczęście, że są w śród nas ludzie którym chce się zrobić coś dla innych.
Bogdanw wiem , że nie powinienem ale zadzroszcze Ci i to bardzo. Mam nadzieje, że i ja niedlugo będe na tym etapie co Ty.
Pozdrawiam!!!

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-11-04 14:15:01]


spoko, nie ma problemu.
Michał_W ma rację i pilnuje swego twardego stanowiska (za co jemu i innym należy się szacunek), robiąc sobie ze mnie przy okazji napewno niezłośliwie jaja :)
Napewno robić 2 będę, bo stałem się przysłowiym szewcem ;)
pozdro
P.S. nie rozpisywać się tu przypadkiem już o pasach, bo to jednak prywatna strona - do mnie na maila. Może się dam namówić na kilka więcej ;)

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-11-12 12:12:43]


Przetłoczenie błotnika

KAROLU wstawiłem zdjęcie pod innym kątem tak by było widac ten szczegół błotnika zwiazany z ramką , rzeczywiście jest jakby załamanie ale jeden z błotników był nowy zaś ten widoczny na fotografii to używka ale bez rzeźby czy rekonstrukcji oba metalowe próbowałem śledzić na fotkach innych egzemplarzy i chyba tak to musi być.Z tych fotek które powyzej zapodał MichałW na białym są wyraźne załamania a na czerwonym prawie nie ma ?

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-11-13 16:50:25]


Wszystko jest jak trzeba. To tylko kwestia koloru auta. Na jasnych zupełnie inaczej widać pewne detale, między innymi dlatego nie lubie ciemnych Capri i myśle że dlatego nie było czarnych jedynek.
Z pasem żartowałem, jasna sprawa że lepiej zamontować taki niż składany z kilku łat i szpachli. Każdy spaw osłabia blache i jest ogniskiem korozji.

Michal W Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-11-13 18:31:52]


ZIELONY kolorek taki jak miales drzwi przed malowaniem jak tak widzem ta furke :)

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2004-11-13 18:55:55]


no autko wyglada ciekawie... a nie stal kolo niego drugi taki capri w trawie? :)

BoBi Dokładna lokalizacja na mapie [2004-12-27 10:28:30]


Gratuluje jakości prac!
mój remont zbliża się do końca
ale nie jestem z niego do końca zadowolony.
miałem do dyspozycji garaż w którym ledwo mogłem przejść
po wepchnięciu auta, z tego powodu musiał cały czas stać
na kołach żeby dało się go przetaczać, ciężko w ten sposób
zrobić wszystko naraz pod spodem tak jak trzeba.
da rade to kiedyś nadrobić. u Ciebie jest idealnie!
pozdrawiam i do zobaczenia na zlocie

k4li Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-02-09 21:49:20]


Widzialem, widzialem...

Gratulacje, widzialem w garazu, bardzo gruntowny remont sie zapowiada. Napewno sie uda, jak nie to przygarne i chetnie dokoncze bo najgorsze juz za Toba.
pozdrawiam
MII

Kriss_MustangII [2005-05-04 13:19:09]


Brak widocznych postępów w renowacji nie wynika bynajmniej z ubytku zapału do tego dzieła , przyczyna raczej ogólnie znana i w zasadzie prozaiczna : deficyt środków płatniczych w związku ze znacznie wiekszym projektem po nazwą budowa domu.Pomimo to nie omieszkam pojachać znów do Dulmen by wyszperać kolejne drobiazgi funkiel nówki bo z roku na rok jest ich tam coraz mniej i trzeba się spieszyć by udało się zrobić Caprika tak by potomni mogli zobaczyć jakie samochody produkowano w 1970 roku.

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-05-04 17:56:25]


Świetna robota. Karoseria będzie pewnie wyglądać jak z fabryki.
Podziwiam, na prawdę solidny i porządny remont.
Wymieniałeś tylny pas na nowy czy w jakiś sposób doprowadziłeś swój do tak świetnego stanu? :)
To pasowanie błotników do przedniego pasa mnie rozbraja tak na marginesie.

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2005-09-21 19:19:15]


Troche wiecej zdjęć z remontu

ftp://ftp.capri.pl/user/bogdanw/Capri%20v4%201500/

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-11-08 23:20:10]


A jak teraz idzie ??

Polakierowane ?

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-11-09 00:26:10]


Obejrzałem fotki. Naprawde robi wrażenie :). Z chęcią obejrze też te obrazujące dalsze etapy pracy, włączając w to malowanie jak i prace nad mechaniką :).

Swoją drogą to patrząc na auta w czasie remontu, czasami chciałoby się powiedzieć "stój - dalej już go nie rób". Taka sama buda, bez osprzętu, bez niczego ma najczystrzą, najpiękniejszą formę. Oczywiście prace muszą trwać dalej, ale jakoś mnie tak czasem łapie :).

babejsza Dokładna lokalizacja na mapie [2005-11-09 01:40:02]


Panie Bogdanie, naprawdę fajnie zdjęcia (np. Ikea ;-) ), a zwłaszcza zakres prac, jaki ma Pan już za sobą. Kiedyś też moje FC będzie na takim etapie...
A jak wnętrze? Jest oryginalne, jeśli tak to, w jakim stanie, czy może będzie kompletowane?

Pozdrawiam i powodzenia w remoncie!!

Koniu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-11-10 21:36:43]


Postępy

Niestety nic bardzo konkretnego się nie zmieniło przez ostatni rok. No może zmiana garażu w którym jest przechowywany.W maju jak zwykle Dulmen gdzie kupiłem znów kilka "drobiazgów" w błękitych pudełkach.Ze wzgledu na to że w tym roku finiszowała budowa domu nie miałem już srodków i czasu na jakieś znaczące postępy w pracach.Czeka mie teraz lakier , a tego nie da się zrobić etapami po prostu trza mieć cała kasę na ta akcję . Odnośnie wnetrz jest oryginalne czarne z wstawkami szarego materiału w siedzeniach w jak sądzę przyzwoitym stanie , jedyne mankamenty to dwa nieweilkie pęknięcia jedna na siedzisku kierowcy , a drugie na oparciu tylnej kanapy . Tutaj też ciekawostka oparcie jest proste czyli auto na 5 osób a nie na 4 .

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-11-11 15:03:03]


To autko zapowiada się fantastycznie... bardzo podoba mi się ta dewiza "tylko 100% oryginału" <- brzmi trochę jak hasło reklamowe, ale jedynka najlepiej wygląda właśnie w oryginale. Z tego co widzę to jakoś prac blacharskich wysoka -> to sie chwali. Wyjedzie na wiosnę, czy nie da rady? Mam nadzieję obejrzeź ją skończoną na jakimś zlocie, piękne auto, gratulacje!

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2005-12-28 06:03:39]


Az sie boje pomyslec, jaki sliczny bedzie !..remont pierwsza klasa!
Pozdrawiam:Sebastian mk1

Sebastian NW [2006-01-12 23:09:34]


A bogdanie, czy te czesci masz z Duhlmen?.....Jak bedziecie wybierac sie na nastepne "zakupy" w maju ,moze bedzie mozliwosc dolaczenia sie do konwoju>?...

Sebastian NW [2006-01-12 23:15:05]


Dulmen

Zawsze mile widziani są Polacy w Dulmen .Jesteśmy tam przez ostatnie kilka lat najważniejszymi kupujacymi ;-)

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-01-13 08:17:30]


Jesli bedziesz znal konkretna date ,please daj cynk na e.mail:sebustus@tiscali.co.uk bo bede musial sie odpowiednio wczesniej urwac z U.K .

Sebastian NW [2006-01-13 16:03:48]


dawaj, dawaj Bogdan - samo się nie zrobi ;-)

Koniu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-05-12 22:04:48]


To co?...bedzie na PC...bo ja sie pojawiam ,nawet jesli mialbym sie urwac z UKeja na piechote, a napewno gwozdziem zlotu bedzie- MUSI BYC Twój Caprusek ,oczywisie tuz za moim :-)

Sebastian NW [2006-05-12 22:30:02]


A jeszcze jedno, zakladasz fele z kolpakami czy od Gt jak moje?

Sebastian NW [2006-05-12 22:31:10]


A ja ponawiam pytanie :)



Więc jak kolorek bedzie ?

marian212 Zdjęcie w profilu Dokładna lokalizacja na mapie [2004-09-22 23:48:39]

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-05-13 12:08:19]


...dobra , nie widziałem aktualizacji :) , te juwenalia....
To inaczej - czy biały to jego oryginalny kolor?

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-05-13 12:17:08]


No to bedą dwie białe po remoncie , może w tym samym czasie nawet :-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-05-13 13:00:48]


Nie no fabrykę opuscił biały w wersji wypas ;-) "L" i tak zostaje czyli deska 2 zegary 1,5 V4 , hamulce bez wspomagania tylna kanapa bez podłokietnika , felgi stalowe z kapslami a`la Fiat 125 , jedno lusterko. Z dodatków tylko : opcje wg. katalogu np. końcówka wydechu , halogeny ,konsolaka z zegarem ,myślę też nad lampką do podświetlania mapy .Była nawet w Dulmen ale problemem jest inna okładzina na słupku tak by były otwary do mocowania .

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-05-13 15:11:27]


Pomalowany już???????

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-10-20 10:04:30]


wyglada rzeczywisc na ostatnim zdjęciu na fabryke

Hoover 3M [2006-10-20 10:22:28]


Ostatnia aktualizacja była w maju, blachy na ostatniej fotce jakieś takie nie-unijne... Ot, zagadka...

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-10-20 10:36:43]


To zdjęcie to Caprik który przyjechał na jakąś giełde części chyba w Niemczech (Dulmen?) i zapewne oczekiwany stan końcowy.

Jak idą prace ? Też tak opornie jak u mnie ? ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-10-20 10:45:20]


Czytać opisy :)
"...już nie długo będzie taki jak na ostatniej fotce ;-)"

Guzik Dokładna lokalizacja na mapie [2006-10-20 11:27:34]


A ten Caprik z ostatniej fotki to też ciekawostka. Ma holenderskie tablice z układem cyfr obowiązującym do 4 października 1965 [po wyczerpaniu układu AB-12-34 w połowie lat 60-tych Holandia tak samo jak Polska przeszła na układ 12-34-AB].
http://www.nummerplaat.com/site/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=47
Tak więc albo Caprik ma lewe blachy z jakiegoś starszego auta, albo w NL istniała możliwość przypisania blach do właściciela i przeniesienia ich na kolejne auto.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-10-20 12:20:26]


Ostatnia fotka pochodzi z Dulmen 2006. Jest to egzemplarz z czerwonym wnętrzem czyli najpeniej przed 09.1970.Tak w ogóle to najładniejszymi Caprikami przyjeżdzają właśnie Holendrzy.Szczerze mówiąc to zwinąłem dziadkowi sprzed nosa czerwona konsolką środkowa której mu brakuje.W kwestii kiedy mój wyruszy na trasy niestety nie mam dobrych wieści . Dążenie do perfekcji w kwestiach poszukiwań zużytych elementów niestety opóźnia koniec przygotowań do końcowego składania ;-( Co jakis czas dochodze do przekonania że jeszcze coś trzeba wyszukac by potem się nie zemściło w koncowym efekcie .

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-10-21 14:23:22]


Hmmm... W przypadku takiej odbudowy (tego remontu raczej nie da się nazwać renowacją) nie ma co się spinać. Dla niego rok, czy dwa opóźnienia w wytoczeniu się na drogę nie ma najmniejszego znaczenia. Ważny jest efekt końcowy. Jeśli sobie założyłeś, że autko ma być takie, jak z fabryki, to takie ma być i basta. :-)
Mi niestety się nie udało takiego efektu osiągnąć, ponieważ w momencie kupowania autka nie miałem innego pojazdu do porzuszania się po mieście, więc eksploatowałem biednego Kapcia. Teraz już bym tak nie zrobił i nie wypuściłbym go z garażu do momentu osiągnięcia stanu fabrycznego...
Pozdrawiam wielce.

Ananiasz Dokładna lokalizacja na mapie [2006-10-21 14:35:19]


i saw your capri in dülmen and must say ,you have done a good job .
Best gratlation from me .
I have a capri I 1, Xl 1973 with a rusty boldy like yours before restauration .
Do you what do do the body wok for me ?

bejamin capri [2006-10-21 22:06:40]


Benjamin, You're wrong! Bogdan's capri is still in parts.. The last photo is only inspiration :)

Mysza liil (EM) [2006-10-21 23:00:16]


Może by tak jakieś newsy? :)

Koniu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-02-09 23:17:02]


Ano ano , mobilizujące newsy wskazane !

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-12-12 22:24:11]


Dziękuję ;-) tez bardzo bym chciał ten projekt już skonczyć . Niestety w tym sezonie Bartek Camaro miał jedyna i niepowtarzalna okazję czyli zrobiona karoserie do dzioba i kasa poooszła .

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-12-13 17:55:15]