[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | dziobak74 |
Samochód: | Ford Taunus TC I 2.0 R4 Pinto GXL 1974 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2015-01-13 17:37:28 |
dziobak 74
Moja przygoda z dziobakiem zaczęła się trochę przypadkowo, to że miał to być stary ford wcale nie było od razu przesądzone... Jednak w końcu go znalazłem... przyjechał na lawecie aż z Gdańska w sierpniu 2003 roku, jak na swoje lata trzymał się nieźle i miał wszystkie oryginalne emblematy od GXL-ki poza znaczkiem na grillu.
Jak go juz miałem to później sprawy z grubsza szły zgodnie z planem, czyli:
blacharz --> sierpień-wrzesień
lakiernik --> cały wrzesień i jeszcze trochę (był dobry choć trzeba było go pilnować a na sam koniec i tak mi numer wyciął i obleciał baranem na jakąś chorą wysokość cały samochód)
tapicer --> (robił swoje równolegle do prac lakierniczych)
na początku 2004 roku (dokładnie w styczniu) pierwszą robótkę ręczną zrobił Pająk, nie pamiętam co dokładnie jeszcze robił ale było tego dużo a skończyło się na wymianie silnika na 2.0 w styczniu 2004 roku.
To na razie tyle....
Całą ewolucje zobaczycie na zdjęciach....
<09.03.2006>
:-))))) No nie spodziewałem sie tak dużej i szybkiej reakcji po zamieszczeniu stronki.
Dzięki, to fajne wiedzieć że pół roku pracy nie poszło na marne nie tylko w moim mniemaniu. Pozdrawiam wszystkich fordomaniaków z capri!!
Co do felg to zdradzę tyle że tych z ostatniego zdjęcia już nie ma a nad nowymi 13'' tkami w chromie pracuje koncepcyjne Qback (niestety trzeba im troszkę środki podrestaurować)
Myśle że z nimi to już będzie bajka...
Tuż przed Gryźlinami '06 założone zostały docelowe felgi.
<27.07.2006> założyłem nowy aparat zapłonowy (całkiem nowy, w ogóle nie używany... :) i prawie nowe kable.
<22.08.2007> pare dni temu rozpoczął się proces usuwania "barana" z samochodu:)) ten sam lakiernik poprawia to czym mnie tak zaskoczył poprzednio.
dodam zdjęcia jak będzie gotowy.