[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Badyl |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2004-05-12) |
Aktualizacja: | 2017-04-27 21:59:21 |
Upływ czasu pokazał, że jakość wykonania poprzedniej blacharki pozostawiała wiele do życzenia:
Po wielu przemyśleniach postanowiłem wykonać blaszkę we własnym zakresie, z pomocą teścia :). Całe nadwozie zostało dokładnie czyszczone do gołej blachy i zabezpieczane Fertanem w miejscach zagrożonych korozją:
Po oczyszczeniu do gołej blachy, nadwozie zostało pomalowane podkładem reaktywnym:
Zainfekowane przez rudego miejsca były na bieżąco usuwane i zostały wstawione nowe blachy:
01.2016 - Projekt nie umarł. Z początkiem roku skorupa trafiła do Częstochowy. Prace idą powoli do przodu:
04.2016 - Bez zbytecznego pośpiechu Pan Krzysztof robi kawał dobrej roboty:
05.2016 - Mimo kilku nie do końca pozytywnych niespodzianek, prace cały czas trwają:
06.2016 - Poszczególne elementy są pasowane do siebie. Bryła zaczyna nabierać kształtów - podoba mnie się :):
06.2016 - Przy okazji ostatniej wizyty u Pana Krzysztofa, wykonałem kilka zdjęć z aktualnego stanu budy.
07.2016 - Po wielu perturbacjach oba przednie błotniki zostały spasowane. Tutaj pojawia się mała dygresja - nie pozbywajcie się oryginalnych błotników, które da się jeszcze uratować! W przypadku nowych zamienników, których jakość pozostawia wiele do życzenia, trzeba włożyć naprawdę mnóstwo pracy, aby efekt był chociaż zadowalający. Dodatkowo zostały dorobione i dopasowane blachy do zamontowania uchylnych szybek z tyłu.
01.2017 - Polakierowana buda miała wrócić jesienną porą do stolicy, niestety jak to często bywa pojawiły się problemy - tym razem z lakiernikiem. Pod koniec roku prace znowu ruszyły i trwają przygotowania do lakieru.
04.2017 - Prace lakiernicze zakończone. Na zdjęciach wygląda ładnie, na żywo jeszcze nie widziałem . Po długimi weekend-e laweta i kurs do Warszawy.