logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Badyl - Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983 » Zawieszenie i hamulce - czyli prawie 2.8i

Badyl - Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983 - Zawieszenie i hamulce - czyli prawie 2.8i

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983
Status: aktualnie posiadany (od 2004-05-12)
Aktualizacja: 2019-11-24 00:28:42

Po demontażu srebrnego "Angola" 2.8i zostawiłem sobie kilka ciekawych gadżetów :). W skład zawiasu i hamulców zamontowałem:

Przód

- Kolumny Bilstein regeneracja w firmie Zerkopol, czyszczenie, lakierowanie,
- sprężyny 2.8 - piaskowanie i malowanie proszkowe,
- zaciski przednie do wentyli - czyszczenie, lakierowanie, wymiana reperaturek,
- tarcze wentylowane - przetoczenie dla zniwelowania rys,
- nowe klocki i zestawy montażowe,
- nowe przewody hamulcowe przy kolumnach,
- nowe łożyska kół przednich, nakrętki i dekielki,
- nowe (dłuższe) szpilki kół,
- nowe gumy na przekładni kierowniczej,
- nowe końcówki drążków,
- śruby i nakrętki wypiaskowane i ocynkowane lub nowe;

Tył

- Amorki Bilstein regeneracja w firmie Zerkopol, czyszczenie, lakierowanie,
- resory jednopiórowe,
- bębny 9 x 2.25" - przetoczenie, czyszczenie, lakierowanie;
- nowe cylinderki,
- nowe szczęki i zestawy montażowe,
- nowe przewody hamulcowe tylnego mostu,
- nowe (dłuższe) szpilki kół,
- nowe gumy stabilizatora (mocujące do mostu Poli, mocujące do nadwozia standard),
- tylny most, stabilizator i pozostała drobnica- czyszczenie i lakierowanie,
- nowy olej do tylnego mostu,
- dystanse;
- śruby, nakrętki i cybanty wypiaskowane i ocynkowane lub nowe;

10.2017 - Po ostatnim remoncie zawieszenia samochód zrobił ze 2 tyś. km., ale nie miałem sumienia tego zostawić bez odnowienia. Standardowo wszystkie wymagające elementy w proszku. Śrubki i inne drobne detale w ocynk. Tarcze sprawdzone i liźnięte na tokarce. Łożyska kół przednich zostały (poprzednio były założone nowe). Z nowych części przyjdą gumy przekładni kierowniczej, cylinderki hamulcowe i łożyska półosi.

Komentarze

Ładnie, tak trzymać! :)

white_wolf Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-09 09:24:14]


Good work w mordę jeża :)

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-10 22:35:50]


Pamiętać do szpery dolać specjalny dodatek do oleju. Motorcraft produkuje m.in. .

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-05-11 23:00:07]


Dzięki za miłe komentarze!
Niestety "Angol" nie posiadał oryginalnego mostu - nad czym bardzo boleję :(. W samochodzie znajdował się most 3.44, uzbrojony w szerokie hamulce i taki mam teraz zamontowany.

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-05-12 19:55:29]


Ja dopiero kolegę Badyla skojarzyłem Dziwnówek sąsiad Włodara jak się nie mylę;) tylko że nikt z w/w już tam nie mieszka ;/ Pozdrawiam...

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-06-28 17:00:11]


Dobrze, dobrze skojarzyłeś !!!

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-06-28 23:02:25]