[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Badyl |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2004-05-12) |
Aktualizacja: | 2019-11-24 00:28:42 |
Po demontażu srebrnego "Angola" 2.8i zostawiłem sobie kilka ciekawych gadżetów :). W skład zawiasu i hamulców zamontowałem:
Przód
- Kolumny Bilstein regeneracja w firmie Zerkopol, czyszczenie, lakierowanie,
- sprężyny 2.8 - piaskowanie i malowanie proszkowe,
- zaciski przednie do wentyli - czyszczenie, lakierowanie, wymiana reperaturek,
- tarcze wentylowane - przetoczenie dla zniwelowania rys,
- nowe klocki i zestawy montażowe,
- nowe przewody hamulcowe przy kolumnach,
- nowe łożyska kół przednich, nakrętki i dekielki,
- nowe (dłuższe) szpilki kół,
- nowe gumy na przekładni kierowniczej,
- nowe końcówki drążków,
- śruby i nakrętki wypiaskowane i ocynkowane lub nowe;
Tył
- Amorki Bilstein regeneracja w firmie Zerkopol, czyszczenie, lakierowanie,
- resory jednopiórowe,
- bębny 9 x 2.25" - przetoczenie, czyszczenie, lakierowanie;
- nowe cylinderki,
- nowe szczęki i zestawy montażowe,
- nowe przewody hamulcowe tylnego mostu,
- nowe (dłuższe) szpilki kół,
- nowe gumy stabilizatora (mocujące do mostu Poli, mocujące do nadwozia standard),
- tylny most, stabilizator i pozostała drobnica- czyszczenie i lakierowanie,
- nowy olej do tylnego mostu,
- dystanse;
- śruby, nakrętki i cybanty wypiaskowane i ocynkowane lub nowe;
10.2017 - Po ostatnim remoncie zawieszenia samochód zrobił ze 2 tyś. km., ale nie miałem sumienia tego zostawić bez odnowienia. Standardowo wszystkie wymagające elementy w proszku. Śrubki i inne drobne detale w ocynk. Tarcze sprawdzone i liźnięte na tokarce. Łożyska kół przednich zostały (poprzednio były założone nowe). Z nowych części przyjdą gumy przekładni kierowniczej, cylinderki hamulcowe i łożyska półosi.