[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | krzys escort mk2 |
Samochód: | Ford Escort Mk II 2.0 T 1978 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2009-02-11 12:17:17 |
Wszystko zaczęło się pewnego dnia ,gdy Marcin ,,ZAWADA 1” przyniósł do obejrzenia katalog z Burton Power człowiek rozmarzył się, kilka nocy nie przespał i na tym się skończyło. Lecz cały czas w głowie był pomysł na przyrost mocy w escorcie oczywiście w miarę możliwości finansowych .Po następnej wizycie ZAWADY 1 zgadaliśmy się ze STICH ma jakiś silnik, który miał gdzieś wkładać ale będzie go sprzedawał wiec parę telefonów do STICHa później wycieczka do Myszy ,u którego można było zobaczyć motor, trochę dłuższa niż zakładaliśmy hehe wtajemniczeni wiedza o co chodzi .,później narada z braciakiem dogadanie formalności i tak stałem staliśmy się właścicielami tej bestii. Prace zaczęły się od rozebrania do końca na części pierwsze bloku i głowicy w celu usuniecia koloru bo nie był zbyt ciekawy
a co za tym idzie wszystkich czynnosci takich jak dotarcie zaworow sprawdzenia pierscieni tłokowych, i oczywiscie wymianie wszystkich mozliwych uszczelniaczy. Narazie została złozona głowica wałek ,ktorego parametry odczytał Pajak to OHCBP300 Rally 2500-7500 zawory wydechowy o srednicy 38mm i ssacy o według mych pomiarow 44 z groszem okładnie nie pamietam dzwigienki i sprezynki wszystko dopasowane do reszty wyciete prowadnice wydechowe i ssace cdn....