[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | adrian_c |
Samochód: | Ford Capri Mk Ia 2.0 R4 Pinto GT 1969 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od ? do 2006-10-28) |
Aktualizacja: | 2006-05-15 20:00:53 |
Sam początek
No i stało się to co miało się stać co było zapisane w gwizdach. Zakupiłem Capri i to to wymarzone i najpiękniejsze moim zdaniem czyli Mk1.
Stało sie to 8 września 2005.
no i tak 11 wrzesnia zaczołe Go "rozbierać". Zaczeło sie od wnętrza. I wiec fotele, kanapa, deska rozdzielcza, wykładzina itp. No niestety oprócz kluczy sie nie obeszło ale diax dał rade :D Później błotniki plastikowe, no i ... czasu brak. No ale od jutra zaczyanmy pełną parą ciąg dalszy :D
pierwsze fotki jeszcze sprzed zakupu. Te nocne juz u mnie :)
12.11.2005
No i Capri pojechała na "zimowanie" a na wiosne zaczynamy blache.
02.2006
No kompletowanie czesci z grubsza dobiega konca. A wiec zakupiłem juz:
-lampy przednie (klosze niestety lukasy angielskie i to bez zarówkowe)
-lampy tylnie (4sztuki 3lewe i 1 prawa)
-zderzaki przód(mogło byc lepiej), tył (jest bdb)i lampki do rejestracji no i 6 kłów mam.
-listewki do vinylu + rynienki
-zbiorniczek paliwa
-tunel z działajacym zegareczkiem :D
-tapicerka drzwi i polka tylnia (raczej zeby poogladac bo na reanimacje nie ma sznas)
-przełącznik kierunków
-znaczek Capri GXL :D (poprostu sie spodobał)
-jakies jeszcze pierdólki
brakuje grila, tapicerki drzwi, polki tylniej, listewek drzwiowych z uszczelka na szybe, zew. listewek ozdobnych. Wstepnie tyle ale na pewno sie znajdzie wiecej. Zdjecia czesci moze po weekendzie. :D
Zapodałem zdjecia jak wyglądał Capri po "remocie" w 2004 roku
05.2006
Troszke zabawy z kolejnymi warstwami lakieru i szpachlu. Sie okazało ze oprócz orginalnego niebieskiego meatlica były jeszcze kolory czerwony, czarny, znów czerwony no i "piekny" zólty. Czyli troszke warstw było :D Trwaja dalsze prace zdzierania lakieru. No i dreczące pytanie piaskowac czy nie piaskowac?? POMOCY!!!
05.2006
Wielkie podzekowania dla Chudera za reperturki :) :)