[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | STEVE |
Samochód: | Ford Taunus TC I 1.6 R4 Pinto GT 1971 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2005-06-22 do 2019-02-03) |
Aktualizacja: | 2019-02-03 13:49:07 |
Podstrony
22.06.2005 w nocy dojechałem nim z Łodzi do domu. Od tego momentu zaczął się remont, który trwał ok 5 miesięcy i częściowo trwa nadal jak to w starych autach bywa ;).
5.10.2006
Literki już na masce, zmieniłem też lusterka.. teraz wyglada dużo lepiej :D
Z mechaniki zostało jeszcze założenie nowych sprężyn na przód i łożyska wyciskającego sprzęgło, no i ciągle robię porządki w elektryce.. :P
21.01.2007
Sprężyny z przodu już dawno wymienione, łożysko sprzęgła też..
Brakuje jeszcze kilku detali np. ramki tylnych lamp (w drodze..).
Biorę się też powoli za kolumnę kierowniczą bo sprawia wrażenie
jak by się miała rozpaść :P.
Ogólnie samochód jeździ na codzień i ma się dobrze :)
22.03.2007
Ramki na tylne lampy już założone :)
Poza tym do zamontowania czeka już:
przegub kierowniczy, nowe bębny, nareszcie wisko! :D,
alternator po regeneracji (dzięki Mateush), no i jeszcze
pozostaje kwestia uszczelnienia tylnej szyby...
12.06.2007
Nowy projekt maski (jeszcze brakuje literek ale będą :P),
znowu dużo porządków w elektryce (głównie okablowanie alternatora i rozrusznika),
walka z szalejącym wałem (poszedł krzyżak) zakończona sukcesem.
15.09.2008
Most 3.89 wymieniony na 3.45
Nowe tuleje - wahacze tył
Filtr K&N
Do założenia jeszcze kolektor wydechowy "baran".
20.11.2013
To co się zmieniło od ostatniego wpisu to:
Nie ma już instalacji gazowej, są felgi rostyle (niestety niekompatybilne z oponami bezdentkowymi :/), założyłem oryginalną kierownicę, nowy akumulator. Zdjęcia niebawem :).
17.07.2017
Zrobiłem kompleksowy przegląd gaźnika
(wymieniłem membranki, wybitą iglicę i dobrałem odpowiednie dysze).
Wymieniłem węże paliwowe.
Nowe łożyska z przodu, nowe zwrotnice i piasty.
Ustawiłem pływak w baku (mam nie oryginalny i wymagał regulacji).
03.02.2019
Sprzedany