logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » mateush (proko) 3M - Ford Taunus TC I RS2000 16v XL 1973 "dirty bastard a.k.a HOTRIDE" » YoungTimer Party 2009 ed III

mateush (proko) 3M - Ford Taunus TC I RS2000 16v XL 1973 "dirty bastard a.k.a HOTRIDE" - YoungTimer Party 2009 ed III

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Taunus TC I RS2000 16v XL 1973 "dirty bastard a.k.a HOTRIDE"
Status: aktualnie posiadany
Aktualizacja: 2009-10-27 23:55:59

Kozak impreza, ślisko, mokro i jazda bokiem na całego na 11 letnich oponach (BFGoodrich - take control) :D

Komentarze

http://www.capri.pl/image/car/1301/3131/133031
O! jak tu pięknie widać co daje lekkie pogrzebanie w geometrii zawiasu przedniego!

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-28 10:14:25]


Witam. A ja myślałem, że się tutaj zawias przełamał ;-)))). Pozdrawiam

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-28 10:24:00]


co znaczy lekkie pogrzebanie ? i czy takie lekkie pogrzebanie mozna w capri zrobić ? :)

Kohito_PS Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-28 10:26:28]


W capri jest Mac Pherson i trzeba górne mocowanie przesunąć a to jest rzeźba. Taunus i granada mają łatwiej. Ale nie mówię nie. Koleś w Gdańsku (mało na forum znany) pracuje na tym.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-28 10:37:00]


Są zestawy górnych mocowań do Capri zmieniające położenie o kilka mm, pytanie czy to wystarcza?

Jarek kogo masz na myśli piszą o pewnym kolesiu z Gdańska. Bo ja znam kogoś kto będzie nad tym pracował a co z tego wyjdzie się zobaczy :P

Ligacz 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-28 15:44:16]


kumpel szczepi oba zawiasy od skorupy (szpera z tyłu), a położenie górnego gniazda Mac Phersona ja mu wyznaczałem :-)

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-28 17:29:50]


ale zauwazyłem jarek że jedno koło wyglada jakby ledwo lepiło sie drogi, moze to tylko wrazenie albo zdjecie ale jesli tak jest naprawde to czy to ma sens jesli tylko jedno koło ma przyczepnosc a drugie ledwo ledwo? :>

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-28 23:18:39]


chyba nie widziales co sie dzieje bez tego a po drugie to kolo ci sie wychyla zeby sie zapierac pod katem

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-28 23:24:19]


Taunusy tak właśnie skręcają ;-))) Te koła tak mocno się pochylają - ale ma to swój urok ;-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-10-28 23:34:06]


jaasne

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-28 23:45:16]


Kurde jak to kiedyś (z 3 lata temu) zobaczyłem na dziobaku Neona we Wrocławiu to sam nie wierzyłem, że koło w zakręcie może się aż tak mocno pochylać ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-10-29 00:02:16]


Witam. Seryjnie koła w Taunusie się tak nie pochylają - Proko ma popsute zawieszenie przez Jarka a druga sprawa dotycząca kontaktu opony z asfaltem to Proko na tych zdjęciach nie jest w zakręcie (w normalnym rozumieniu) tylko w drifcie dlatego przód jest odciążony.

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-29 09:16:14]


Proko bardzo chwalił na YTP ten patent jarkowy. Koła przednie standardowo w taunusach pięknie wyjeżdżają na zewnątrz zakrętu. Podobno dzięki zmianom w zawieszeniu nie ma już tego problemu. Uważam, że to duża nadzieja dla osób próbujących poprawić prowadzenie taunusów...

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-10-29 10:10:28]


w seryjnych offroadowych zawieszeniach taunsa patent się pewnie sprawdza, natomiast w tauniakach do sportu wystarczy dobra gleba i sztywny zawias.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-10-29 10:20:19]


tak Pająk, ale nie wiesz co by dała gleba sztywny zawias i mój patent :-) To tak jak z aparatem - pamiętasz? Na seryjnym zapieprza, ale nie wiesz jak by zapieprzał na przestrojonym dopóki nie spróbujesz :-).
Tu wiemy, że został zlikwidowany problem zawijania się zewnętrznej przedniej opony pod samochód. Zewnętrzne przednie koło w zakręcie (na granicy przyczepności a nie w drifcie) jedzie właśnie płaską częścią bieżnika po glebie a nie zewnętrznym barkiem jak we wszystkich żałosnych fordowskich zawiasach.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-10-29 10:55:01]


jestem chyba nie reformowalny, nadal jeżdżę na aparacie z przerywaczem i nie czuje się przekonany :)
ale fajnie ze komuś się chce coś wymyślać i testować.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-10-29 11:28:14]