[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | BABALOO |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln S 1979 |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od ? do 2014-04-19) |
Aktualizacja: | 2012-08-01 08:37:02 |
Powoli zaczynamy kombinować z gaźnikiem.
- zakup 2 gaźników weber 38 dgas
- rozebranie i umycie
- poskładanie na zestawie naprawczym
- zmiana dysz w gaźniku
- lekki tuning na stage 1
- zakup bloków aluminium do wykonania przejściówek
- zakup króćca do linki z Solexa może będzie pasować zobaczymy.
-zakup uszczelek do wycięcia do przekładek nad i pod gaźnik oraz pod customowską instalację LPG przerobienie miksera i dorobienie przejściówki :))
Po kilku dniowych walkach Z WEBEREM 38 DGAS 3C doszliśmy do wstępnych ustawień:
MAIN JESTS 160
AIR CORRECTOR JETS 200
IDLE JETS 070
PUMP JET 070
PUMP EXHAUST JET 030
EMULSION F50
VENTURIS 27MM
AUX VENTURIS 4.00 MM
NEEDLE VALUE 2.5 MM
Auto jeździ , ładnie się zbiera , przestało generalnie strzelać w gaźnik, na razie wygląda że jeszcze troszkę za bogata mieszanka bo spaliny kwaskawe :))