[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | ObI |
Samochód: | Ford Granada Mk IIa 4.0EFI V6 Koeln 1979 "Verberis" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2004-11-01 do 2008-09-24) |
Aktualizacja: | 2007-06-09 20:43:07 |
Jak kazdy wie mocy nigdy za wiele szczegolnie w granadzie :D , rozmyslajac nad rozwiazaniami trafila sie okazja zakupu silniczka 4,0 . Po krotkim namysle i kilku mailach juz siedzielismy w karawanie podazajac w kierunku lodzi .

Na miejscu szybkie ogledziny , pomiary negociacjie i wyciaganie jeszcze cieplego silika z auta .

Serducho w domu :D

Silnik jest wstepne przymiarki , ciegie giecie i spawanie i serducho juz w aucie . Przy okazj chcialem podzekowac za pomoc w ustaleniu niektorych niescislosci elektryczno-mech 3-katowi , Myszy i Szramkowi za trzymanie piwa :D




Jeszcze tylko szybka przerobka maski, spawacz powiedzial ze sie nie przyzna ze to on robil . Ale i tak wielkie dzieki za pomoc w puznych godzinach wieczornych.I taki to efekt .


kolejne zmiany:
skrzynia MT75 + przerobiony wal od scierrki
hamulce tyl od kombi
wymienione przeguby na polosiach
zmiana zawieszenia z tylu (simerbloki sie wybily :D)
Nastapil sadny dzien , wladza stwierdzila ze mam zaglosny wydech :( . Po dospawawaniu kolejnych 2 m roory i dolozeniu po jednym tlumiku na strone , oddzyskalem dowod :D
Po dłogim i bez awaryjnym użytkowaniu bolidu, postanowiłem cos zmienić. Na dzień dzisiejszy została zmieniona chłodnica, w planie hamulce tarczowe tyl, amory gazowe i stabilizator do tylniego zawieszenia.

