[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | ETC |
Samochód: | Ford Granada Coleman-Milne Limited Limousine GROSVENOR VI 2.8 V6 Koeln Ghia 1981 |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2018-07-19 08:37:38 |
Podstrony
Ford Granada Coleman-Milne Limited Limousine GROSVENOR
autko w prawie idealnym stanie
ale zawsze można coś jeszcze poprawić :o)
więcej fotek wkrótce
07.06.05
bateria w aparacie siadła więc na razie wrzucam kilka zrobionych telefonem
niedługo postaram się jakieś normalniejsze zapodać
11.06.05
zrobiono przy silniku:
- wyjęcie silnika
- wymiana rozrządu
- uszczelnienie kompletne
- malowanie
- włożenie silnika
05.07.05
po dokładnym przeglądzie pozostało do zrobienia:
- podnieść środkowe tłumiki (wiszą tak ze czasem szoruje)
- wyczyścić i wyregulować gaźnik (a może i wymienić dysze, chodzi delikatnie niepoprawnie)
- zmienić tarcze hamulcowe przednie i klocki (lekkie bicie przy hamowaniu)
- zmienić szkło lewej lampy (małe pęknięcie)
- wyregulować wspomaganie (w prawo ciężej kręcić niż w lewo - śrubeczka w maglownicy i powinno być OK)
no i oczywiście:
- WYMIENIĆ TAPICERKĘ (będzie taka jak oryginalnie czyli niebieska, tkanina przypominająca trochę zamsz, chyba alcantara)
- wymienić drewno na drzwiach
27.07.05
zrobiono:
- podniesiono tłumiki tak ze już nie ocierają o asfalt na bardziej stromych pagórkach :o)
- założono nowe tarcze hamulcowe Motorcraft i klocki Motorcraft
- wyczyszczono dysze gaźnika
- zmieniono lampy tylne na nówki które udało mi się ustrzelić na niemieckim Ebay'u. Lampy są przyciemniane, ale nie jest to jakaś domowa rzeźba, tylko firmowa produkcja, niemiec przysłał certyfikat TUV dopuszczający je do użytku na wymagającym jak wiadomo rynku niemieckim.
09.08.05
Dostałem dzisiaj aparat z naprawy, więc nie bacząc na słabe światło i nie umyte auto - zrobiłem kilka fotek.
Auto jeszcze posiada taką tapicerkę jak przy zakupie, w środku nie było jeszcze nic robione
12.08.05
- zmieniono skrzynię na 5-biegową w super stanie.
- uprano podsufitkę i wykładzinę podłogową (wyszły jak nówka) reszty nie ruszano bo i tak idzie do tapicera
22.08.05
- nowe rury wydechowe od kolektorów do pierwszych tłumików, poprzednie trochę "puszczały", teraz nie słychać silnika :o)
24.08.05
- maglownica oprócz wady z siłą skręcania okazała się także lekko pocąca się, więc wymieniono maglownicę na sprawnie skręcającą i niecieknącą. Trzeba będzie na ustawianie zbieżności jeszcze pojechać.
26.08.05
- przeprowadzono kompleksowe sprawdzenie i regulację WSZYSTKICH parametrów zawieszenia (kąty i odległości) na "laserowo-komputerowym" stanowisku diagnostycznym. Okazało się ze trzeba tylko ostawić końcówki drążków, reszta zawieszenie nie wymagała ingerencji :D
Diagnosta był pozytywnie zaskoczony, że auto którego podwozie było cięte i spawane powtórnie - trzyma geometrię z lepszą dokładnością niż niejednokrotnie nowe fabryczne auta którym takie badania robił !
Takie to gówna teraz robią, ledwie z fabryki wyjedzie a już pokrzywione ;o)
08.09.05
- nowe listwy boczne, nie wiem jakie tam były oryginalnie i czy były w ogóle, jednak ze względu na jaśniejszy pas u dołu uznałem że takowe listwy będą dobrze wyglądać. Zakupiłem 8 mb szerokiej listwy, został jeden metr. Uważam że komponują się dobrze, fotki wkrótce.
19.04.06
- limuzyna pojechała do tapicera po nową tapicerkę z alcantary,
możliwe że także załapie się na nowy vilnyl na dach.
22.07.06
- nowa tapicerka z alcantary uszyta i założona
- odnowiono drewniane wykończenia
- odnowiono winylowe pokrycie dachu poprzez pomalowanie specjalną farbą do winylu
efekt można zobaczyć na fotkach na stronie http://www.capri.pl/page/1276
18.04.07
Informacja o samochodzie i jego producencie ukazała się w Wikipedii
http://en.wikipedia.org/wiki/Coleman_Milne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Coleman_Milne