logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Kriss_MustangII - Ford Mustang II 2.8 V6 Ghia 1974

Kriss_MustangII - Ford Mustang II 2.8 V6 Ghia 1974

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Kriss_MustangII
Samochód: Ford Mustang II 2.8 V6 Ghia 1974
Status: aktualnie posiadany
Aktualizacja: 2009-10-11 15:13:04

Podstrony

Mustang II Ghia

ONE SĄ POPROSTU PIĘKNE!

Od małego marzyłem o amerykańskim samochdzie i tylko taki własnie wchodził w rachube. I udało się wreszcie po paru latach dostać wymarzone cacko.


Było to w maju 2000, jechałem po niego lawetą do Szczecina, ale było warto. Od tego czasu systematycznie jest remontowany, ciągle dodaję do niego nowe części i całość sprawuje się doskonale. Jest naprawdę przyjemny w jeżdzie, dodatkowo stanowi skarbonkę bez dna.
2000-2003 Remont generalny... możnaby pisac i pisac.
2006 Wlaśnie zakończyłem remont skrzyni C4, śmiga jak nówka...
2007 No i kolejna rzecz, wymiana lozysk polosi, trosze szumialy, ale juz ok...

2007 Nadszedl czas na wymiane silentblocks na gumowe, wczesniej byly poliuretany - nie polecam nikomu. Przy okazji wymiana lap hamulcowych, wezy i postremontowy 'tuning' maglownicy, hehe...


Lista 'grubszych' części wymienionych, tak ku pamięci:

Wnętrze Kwiecień 2001
- dywan (N) 160$
- dywan części drzwi (N) 38$
- kucyk drzwi (U) 10$
- przesyłka 59$
- przelew bank 15$

Części do remontu Sierpień 2001:
- litery FORD (U) 20$
- listwy błotników (U) 95$
- cylinderki hamulcowe tył (N) 68$
- przewód hamulcowy przód (N) 39$
- Wysyłka + bank 50$

Części do remontu Grudzień 2001:
- nadkola przód (U)
- litery MUSTANG tył (N)
- klipsy do listew podszybia
- total 167$

Silnik Marzec 2003:
- uszczelniacze zaworów (N) 37zl
- uszczelki głowicy (N) 82zl
- uszczelka kolektora ssącego (N) 30zl
- uszczelka miski olejowej (N) 22zl
- simmeringi wał (N) 37zl
- szlif wału 160zl
- honowanie bloku 150zl
- głowice regeneracja 140zl
- wałek rozrządu + szklanki regeneracja Świątek 700zl
- panewki główne (N) 174zl
- panewki korbowe (N) 148zl
- kopułka i palec (N) 80zl
- klawiatury (U) 100zl

Zawieszenie przód Marzec 2004:
- przeguby kulowe wahaczy góra (N) 30$
- przeguby kulowe wahaczy dół (N) 60$
- Silent blocks poliurethane kit (N) 60$
- gumy stabilizatora wahacza dolnego (N) 60$
- końcówki przekładni kierowniczej (N) 30$
- osłona gumowa przekładni kierowniczej (N) 12$
- teleskopy gazowe tył KYB (N) 60$
- nakrętki kół set (N) 50$
- czujnik temperatury silnika (N) 9$
- teleskopy przód (N) 150zl
- łożyska piast przód (N)
- przesyłka 135$
- transfer bank 30$
- cło 520zl

Przekładnia kierownicza Maj 2004:
- uszczelniacze komplet (N) 170zl
- łożysko (N) 7zl

Hamulce przód Grudzień 2005:
- łapy hamulcowe przód (N) 40$

Remont skrzyni biegów Czerwiec 2006:
- konwerter regeneracja 400zl
- poduszka skrzyni (N) 20$
- regeneracja płyty sterującej 0zl
- kosz sprzęgła Forward (N) 60$
- taśma hamulcowa Reverse (N) 9$
- taśma hamulcowa Forward (N) 8$
- uszczelki komplet + tarczki i separatory (N) 50$
- panewki komplet (N) 18$
- filtr oleju (N) 3$
- zębatki pompy oleju (N) 10$
- wysyłka 67$
- cło 200zl

Łożyska półosi mostu, wał i inne luty 2007
- gumy stabilizatora przód (N) 6$
- przewód hamulcowy przód (N) 20$
- krzyżaki (N) 28$
- łożyska półosi mostu (N) 34$
- instrukcja lewarka (N) 3$
- silent blocks (gumowe) zawieszenia przód (wymiana poliuretanów z 2004) (N) 42$

Graty różne 2009
- drążki kierownicze przód (N) $40
- lusterko wewętrzne (N) $10
- stacyjka (N) $38
- selenoid (N) $20
- łożyska kolumny kierowniczej (N) $49

Inne rarytasy, złapane na ebay 2009
- NOS!!!!! deska zegarów, fordowska nóweczka, leżała na półce od 73 roku (N) $40
- panel sterowania nawiewem stan bdb (u) $10
- wysyłka 100zl

Komentarze

Suuuper

Suuuper inaczej nie da sie go opisac. Widzialam go na zywo wiec teraz moge sobie tylko wyobrazic jak wyglada.:) Pozdrawiam

[anonim] [2003-02-20 11:34:01]


Rewelka nie mogę się doczekać kiedy spotkamy się na ulicach Bydgoszczy. Podziwiam wytrwałość 2 lata to szmat czasu, tak trzymaj. Pozdrawiam

Kaper [2003-02-20 11:51:44]


Nie no takiego jeszcze nie było:)

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2003-02-20 12:09:45]


hehe, 2 lata to juz sa bo w maju to trzeci roczek poleci a ja jeszcze nie slyszalem 'porzadnego' dzwieku mojej falki... ale juz niedlugo bedzie

Kriss_MustangII [2003-02-20 12:27:44]


Konik 1 do Konik 2 ...... czyżbyś miał identyczne zawieszenie jak pierwsza generacja ??

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-20 21:58:47]


czesc, pamietasz mustanga 78 z poznania? :))
jeszcze raz dzieki za ksiazke
no i trzymam kciuki za szybkie ukonczenie remontu

kot Filemon [2003-02-20 22:04:34]


Kurde Kaper

normalnie zdrada! A drogi Torunia to co??? Chyba pójdę zerwać ten dywanik ;)

RoT Dokładna lokalizacja na mapie [2003-02-20 22:16:12]


filemon>> jasne, ze pamietam- i co sie z nim stalo bo jakos nie widac i nie slychac...

Kriss_MustangII [2003-02-20 23:11:08]


co do zawieszenia to przod - podwojny wahacz ze sprezynami (I mialy kolumny zdaje sie), tyl- na sztywno resory + most(typowo jak to klasyczny mustang- nowe tez tak maja i BEDA mialy naped na tyl... sluchy mnie doszly, ze nowe Capri traci swoj tylny, sportowy naped na rzecz napedu ala KoreaIInneTakie :DDD)

Kriss_MustangII [2003-02-20 23:15:47]


Obadaj tutaj (może niezbyt dokładne) ale są :

http://www.capri.pl/club/mikeb4-mustang.php

PS. chodziło mi o przednie zawieszenie

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-20 23:31:33]


Zawias przodu

Mustangi od samego początku - tak jak Taunus i Granada - maja przód na wahaczach podwójnych, w przeciwieństwie do zawieszonych na McPhersonach Capri, Sierry, Escorta, Cortiny (Mk 1/Mk2) czy Scorpio. Dlatego np nie da się żywcem motoru Windsor osadzić w Capri, ponieważ miska olejowa Mustanga koliduje z konstrukcją przodu - potrzebna jest miska z pickupa albo Econoline.
A swoją drogą, Kriss, jakie masz przełożenie dyfra? Sprawdzałeś może?
Pozdro....

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-21 01:19:33]


Już sie dogadaliśmy że II miała nieco inne zawieszenie (a trójka to hoho) :-))
Mam fajne schematy - co do Mustanga III generacji to on ma coś bardziej w McPhersona

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-21 01:45:02]


dyfer
ratios:
pre'75 3.55:1
post'75 3.0:1

Kriss_MustangII [2003-02-21 14:10:31]


Mustang to mustang

Ale w tych latach ładniejsze chyba było capri.Przynajmniej silniki były mocniejsze. Jednak jeśli pracę będą przebiegać tak jak na zdjęciach to będzie ciekawy samochodzik małe pony się szykuję.Czekamy na finisz.......

BABALOO Dokładna lokalizacja na mapie [2003-02-23 02:01:24]


75-78 było takie cuś jak 5.0 V8 i miało o jednego konia więcej niż 3.0 V6 z Capri :-))) mianowicie 139 (w '75 122 :-(( ) wczesniej tylko R4 lub V6 aaaa czy ładniejsze to już inna para kaloszy :-PPP

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-23 04:09:17]


z konikami to sie zgadza, a czy ladniejsze to tak jak z kobietami jest... jednemu podoba sie ta, drugiemu inna a i tak wszystkie sa piekne po dwudziestce (uklony tez dla mlodszych capri i kucykow :)

Kriss_MustangII [2003-02-23 11:23:34]


Długo czekałem...

aż go pokarzesz i powiem tylko jedno - Rewelacja !

Sowa {3M} Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-24 12:27:09]


Pytanko?

Braciszku a kiedy pochwalisz sie tymi zdjeciami gotowego samochodu, tymi które robiłeś w Święta?

Lucyna [2003-04-23 11:20:28]


Nawet nie będę nic mówić, bo popsuje atmosferę ;)

Rewelacja w każdym calu sześciennym ! A ten kolor, wyśmienity. Bardzo pasuje.

Sowa {3M} Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-04-29 08:12:32]


dla mnie bomba

piekne autko, jednak nie zgodze sie z powszechnie panujaca opinia o kolorze ja widze tu piekna czern:) i tylko czern-takie moje zdanie

Hoover 3M [2003-04-29 10:45:46]


wwwwwwwwoooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwww

Mały pony ślicznyyyyyyyyyyy...............

BABALOO Dokładna lokalizacja na mapie [2003-04-29 10:57:36]


R E W E L A C J A

Kolor wygląda niesamowicie! Całe autko robi naprawde świetne wrażenie...
Wnętrze... bajka!
Więcej ludzi z takim podejściem!!!
Widzę, że Tobie tak jak i mi przydały by się lepsze zdjęcia :-) Skocz gdzieś w plener i poczekaj na słońce :-)
Rozumiem że to letnie auto na ładną pogodę... mam racje?

Pozdrawiam

Michal W Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-04-29 11:01:26]


:)) sliczny, kolor super, troche dziwnie ten wtrysk wyglada ale i tak 1sza klasa :)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-04-29 11:10:28]


no zdjecia niestety typowo wiosenne, moze jak sie poprawi pogoda to uda sie zrobic jakies mniej zacienione bo przodu nie widac.

Kriss_MustangII [2003-04-29 11:10:30]


Fabryka

Gratuluje podejścia i tego jak wykorzystałeś pewnie nie małą sumkę jaką w te autko wpakowałeś. Lepiej zrobiony nie mógł wyjechać z fabryki!!!

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2003-04-29 11:51:01]


Zgadzam sie z Coke - 1 klasa.

Jak powyżej - super.

Albi_Poznan [2003-04-29 12:11:18]


jakiś motor znajomy :)
auto fajowe ale wiesz co, bys sie wstydzil :) dawaj na plener ! ! !

starrsky [2003-04-29 12:12:53]


moge wpadac co niedziele ... zeby ci go myć :)

spawn Dokładna lokalizacja na mapie [2003-04-29 12:33:23]


ja moge wpadać żeby pojeździć :) jak już spawn umyje :PPP

starrsky [2003-04-29 12:42:22]


Wyjechane

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2003-04-29 13:03:53]


Ale powinieneś zostawić zdjecie przed remontem do porównania

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie [2003-04-29 13:05:02]


Dobra robota

Myslę że jest to wspaniały przykład dla wszystkich którzy chca "zrobic " sobie piękne auto , bo co tu dużo kryć większosc naszych maszyn jest robiona na chybcika byle tanio i jakoś jeżdziło a potem pytania "czy się da jeździć na co dzień". Warto więc by pojawiło sie na powrót jakieś zdjęcie z przed remontu dla porównania i na dowód że można zrobic cacko z całkiem przeciętnego podniszczonego samochodu.A swoją drogą jesli ktoś zrobi sobie też takie cacko to z pewnością nie będzie nim jeździł 20 tys rocznie ..tylko czasami tak dla zwyczajnej przyjemności czego sobie i wszystkim życzę ;-)

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-04-29 19:55:57]


na prosby kolegow zamiescilem 2 zdjecia z remontu. lepszych nie mam i teraz zaluje. robcie zdjecia bo potem ludzie Wam nie uwierza.

Kriss_MustangII [2003-04-29 21:02:49]


Jest świetny.

Wojtass Dokładna lokalizacja na mapie [2003-05-01 15:56:28]


Podziwiam

Kolejne słowa uznania, piękna robota...

Kamń [2003-05-18 13:59:24]


.............. (to oznacza brak słów)

piekny!

Lekito [2003-05-25 23:04:11]


Wóz jest genialny!!! widziałem bardzo podoby na zlocie w Miedzianej Górze.
na twiom miejscu wychromowałbym mu zdeżaki ale to rzecz gustu.

Ziuziu [2003-05-26 13:36:16]


ciekawe jakbyś to chciał zrobić :-)) pozatym to by nie pasowało

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-05-26 18:12:24]


Jak sie czegoś chce to sie wszystko da zrobić a z reszta ten n azlocie miał chromy

Ziuziu [2003-05-27 11:16:20]


a ja chce skoczyc z palacu kultury, zobaczyc wawe z lotu ptaka i sie nie zabic ;P

segal Dokładna lokalizacja na mapie [2003-05-27 12:02:57]


to załatw sobie paralotnie

Ziuziu [2003-05-27 12:03:43]


Srebrny, biały czy pomarańczowy ??

PS. I tak żadna z dwójek nie miała chromowanych zderzaków bo plastiku nie da sie pochromować :-)) można go jedynie pokryć chromopodobnym lakierem - co i tak na takiej powierzchni nie wyglądało by najlepiej

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-05-27 12:04:11]


ale ja chce bez, a tak sie nie da :P

segal Dokładna lokalizacja na mapie [2003-05-27 12:06:05]


Mike plastik da się chromować natryskowo ale chromowane zderzaki do tego Mustanga nie pasują... Tak jak jest wygląda świetnie i niech tak zostanie!

Michal W Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-05-27 12:06:34]


Panowie ale nie powiecie że ten przebija Shelby GT500 KR

Ziuziu [2003-05-31 13:21:35]


aaaaach

naprawdę nie wiedziałem, że dwójeczki mogą być takie piękne. no jestem pod ogromnym wrażeniem. heh.

loqsh1 [2003-06-10 18:12:34]


a dzisiaj sprawdzalem ile pali i wyszlo 15l/100km :((((buuuu a chce pojezdzic!

Kriss_MustangII [2003-06-10 22:57:50]


to wcale nie tak dużo...

spawn Dokładna lokalizacja na mapie [2003-06-10 23:22:24]


eeeeeee nie tak dużo

porównaj sobie poloneza 1,6 do tego mustanga to wyjdzie ci ze on jest oszczędniejszy od diesla

Ziuziu [2003-06-21 22:10:32]


aaaaa.............

http:// co za cudo....jest przepiękny.gratuluje odwagi i wytrwałości...ożenisz się ze mną?...potem cię zamorduję i dostanę dwójeczkę w spadku..chyba.

asia [2003-08-11 01:50:27]


spoko, ale ozenie sie tylko z jedyneczka GT biala z niebieskimi pasami...

Kriss_MustangII [2003-08-16 21:03:15]


super autko mam pytanie czy używałeś jakiś materiałów i książek do rekonstrukcjii tego cuda jak tak to prosze o kontakt na gg lub mail

łukasz.ma [2003-12-01 22:28:24]


kolorek

super autko
i super kolorek jakbys mogł zdradzic jaki ma on kod i jaka to paleta to byłbym wdzieczny :D

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2004-01-30 10:18:12]


to jest kolor 4V, metalik z lekka zielono-zloty.

Kriss_MustangII [2004-02-03 12:24:18]


i te lampasy na oponach......miodzio

Autko godne najszczerszych gratulacji - mam pytanko - z kond ściągnąć takie oponki z lampasami i ile taka przyjemność kosztuje?
RESPECT

QRA MK1 [2004-02-21 12:25:10]


CUDEŃKO!!!

Dołączam się do zachwytów,szczerze gratuluję efektu końcowego...

robertas Dokładna lokalizacja na mapie [2004-02-21 16:03:11]


to QRA MkI

Oponki "z lampasami" produkuje Firestone, Cooper, Goodrich i jeszcze kilka firm z USA. Można je zamówić u producenta albo nawet u europejskich dealerów - wklep sobie "whitewall tyres" w przeglądarkę i znajdziesz.
A ponadto istnieje rozwiązanie prostsze - białe fartuchy zakładane na normalne opony 12-16". Ogłasza się z tym w "Automobiliście" niejaki Przemek Kamieński, Poznań, 061/877-2032, e-mail: przemovw@poczta.onet.pl
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-02-22 00:36:44]


no slicznie

tylko wieniec kierownicy razi w oczy swoją "zielonością" :-)
poza tym autko wygląda smakowicie...

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-04-20 11:35:50]


aż by sie wśiaść chciało :)

spawn Dokładna lokalizacja na mapie [2004-04-21 00:07:09]


WOW WOW WOW

Wozik wygląda jak z salonu!! Naprawdę - chciałbym aby jakieś moje przyszłe cacuszko było zrobione z takim profesjonalizmem i dbałościąo szczegóły!! Tylko jednamałą uwaga a w zasadzie dwie - do tych fotek mogłeś wytrzepać se dywaniki wyszły by znacznie lepiej no i spóćisć ręczny - jakośmi on tak nie pasuje..... Dobra sorki jużsięnie czepiam. Ale i tak jestem pełen podziwu!! Pozdrawiam i życzę szerkoiej drógi!!

Koniu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-06-26 22:33:37]


co za car

uwielbiam te samochody od pierwszego modelu z 64. Te były najpiękniejsze, II-czki to jest jeszcze to co lubie. Te same lata i równie piekne fury to firebird, czy camaro. Gratuluje samochodu, cudo. pozdrawiam

andrzejS [2004-08-09 11:26:30]


extra widac ze sporo pracy wlozyles w niego
pozdro&gratulacje

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2004-10-08 23:17:55]


normalnie brak słów.....

szacunek dla osoby która tyle sie napracowała!!!

D.O.C. STRUŚ [2004-10-08 23:43:47]


Konik

Nic dodać nic ująć , auto przepiękne w rewelacyjnym jak na polskie warunki stanie , żadko tak bywa , że na żywo samochód jest ładniejszy niż na fotkach.
p.s.zazdrość - tak opisuję swe wrażenia po spotkaniu oko w oko ;-)

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-05-03 21:52:54]


Popieram Bogdana, też w końcu zobaczyłem to cudo na żywo :) i autko robi niesamowite wrażenie, lepsze niż na zdjęciach ! Uwagę przykuwa każdy szczegół, świetna robota Kriss ! Zresztą z wrażenia zostawiłem w Mustangu komórkę, hehe ;)

Sowa {3M} Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-05-03 22:01:29]


Kawał porządnej roboty

Po prostu jest śliczny.Gratuluje i życze wielu miłych kilometrów spedzonych za kierownicą.Pozdro

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie [2005-05-03 22:53:11]


nei napiszę nic nadzwyczajnego. gratuluję auta i wytrwałości

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-05-04 10:46:49]


Idealnie odrestaurowany wóz ;> Ja się czaję na Mustanga II w wersji coupe ;> Mam nadzieję, że zobacze w końcu to cacko w Bydgoszczy! ;)

Tonny [2005-06-15 12:39:13]


piekny...

Szymon Bluntowski [2005-08-04 05:21:30]


ladnie odbudowana fura, ale mogles posprzatac smieci z dywanika do zdjec ;)

dyra [2006-01-09 12:11:04]


Jest sliczny, nawet ten zielony mu pasuje (chociaz sam nie przepadam za tym kolorem) ale taka zgnila zielen pysznie wyglada takze na stangu jedynce fastback:-)
Czy on jest naprawde w tak dobrym stanie?....i Czy pojawisz sie tym cudem na PC?

Sebastian NW [2006-07-31 11:28:59]


coz, tak wlasnie wyglada. Niestety wlasnie robie skrzynie wiec nie da rady...

Kriss_MustangII [2006-08-07 08:38:39]


Dlaczego wyrzuciles wychwalane przed wszystkich pod niebiosa poliuretany?

Mysza liil (EM) [2007-04-10 21:06:38]


Za sztywno bylo ????

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-04-11 10:10:38]


poliuretany sa do d... w przypadku takich konstrukcji jak nasze. Mialem Hi Performance.
1. ten amaterial (poliuretan) nie wiaze sie na stale z metalowa tuleja i korpusem.
2. zmiana wlasciwosci (usztywnienie) zawieszenia jest zadna, moja zawiecha ma konstrukcje taka, ze jazda jak w wannie na zakretach i basta, tak musi byc
3. najgorsze jest to cholerne TRZESZCZENIE poliuretanu w wyniku skrecania materialu gdy zawiecha pracuje na duzych skokach. Rzecz w tym, ze PU nie ma wlasciwosci skretnych (lub ma b.slabe), co nie pozwala na jego prawidlowe skrecanie wskrosne w czasie pracy zawiechy. Zwuczajnie slizga sie po metalowych czesciach wydajac przy tym zajeb. odglos trzeszszenia. Zaznacze, ze posiedzilem nad tym sporo i nie jest to mozliwe do wyeliminowania w zaden sensowny sposob.
4. ogolnie NIE polecam, chyba ze w aplikacjach gdzie skok wahacza jest w zakresie moze max 20mm.
pozdro.

Kriss_MustangII [2007-04-11 12:15:55]


I o tym k...wa zawsze mowilem! Nareszcie jakieś sensowne potwierdzenie w praktyce! Poliuretan jest dobry na podkladki a nie na ruchome tuleje! Przeciez jak sie slizga to coś sie musi wycierac/skrzypieć. Zmienia sie calkowicie zasada działania silient blocku. Z sensownej na bezsensowną. Do wahaczy sie to napewno nie nadaje.

Mysza liil (EM) [2007-04-11 20:49:45]


dokładnie!!
jak założyłem wahacze na poligumach do capcia to matko przenajświętsza!! horror był luzu dostało wszędzie, kiera latała, 3eszczało a sworznie wahaczowe wywaliły się po 1000km :], dziękuję 500 w błoto :)

Rasta Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-04-12 11:53:49]


Właśnie dlatego u mnie poliuretany powędrowały tylko do stabilizatora i drążków reakcyjnych. Tuleje wahaczy normalnie na gumach, jak bozia przykazała...

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-04-12 18:25:41]


do Kriss_MustangII
regenerowales konwerter do c4?? podalbys mi namiary na miejsce gdzie to robiles? pszczolap10@wp.pl

pszczola [2007-05-01 02:28:43]


pszczola>> wyslalem maila, proponuje via email jesli jakies dodatkowe pytania

Kriss_MustangII [2007-05-01 21:46:41]


hejka wszystkim ;D ja tez mam takie marzenie. odką pierwszy raz zobaczyłem mustnga chciałem go mieć :) narazie nie mam prawka wiec nawet nie mam po co kupowac samohodu ale chcialbym miec taką fure ;D

Ciachor Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-20 21:08:58]


Witam cie Kriss podaje swoje dane mechpojsam@wp.pl prosze o nawiazanie korespondencji ze mna w tym roku zamierzam dokonczyc renowacje mojego forda mustanga II ghia z 1977r prosze o szybki kontakt jesli jest to mozliwe. Podaje równierz tel kom 600701170 bardzo mi zalezy poniewaz mam duzy problem z czesciami za pomoc z góry Dziekuje i pozdrawiam

Dominik89vr [2008-06-18 20:43:16]


Kriss cześci typu drązki kierwonicze ściagasz z us czy gdzies tu masz dobrą opcje w dobrych cenach ?

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-04-14 20:14:48]


wszystko z us, uzywki czy nowe, taniej wychodzi...

Kriss_MustangII [2009-04-27 14:54:54]


Witam cie Kriss! podaje Ci swoj email: Sylas.Tomek@gmail.com i prosze o nawiazanie korespondencji gdyz posiadam Mustang II Mach I z silnikiem 4cylindrowym 2,3 litra pojemnosci z 1974 roku i mam problem ze znalezieniem czesci oraz kilka pytan technicznych!!!

soliT1 [2009-08-03 15:28:53]


SUPER BRYCZKA
POZDRAWIAM

caprimkl Dokładna lokalizacja na mapie [2010-01-15 20:01:51]