[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Rayo |
Samochód: | Ford Capri Mk II 5.0V8 GT 1974 "Biały kruk vel orka" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2007-03-07 12:54:57 |
12.02.2007
Dzwon z przodu w moim wykonaniu:/ "Custom"-zderzak, lewy błotnik i reflektor do wymiany, na masce pękła szpachla. Jedziemy przód po całości, tzn. foora dostaje:
-oryginalny pas przedni
-lewy i prawy błotnik klokkerholma
-maskę bez "dodatkowej wagi"
W promocji dodatkowo wymienię tylną klapę na lżejszą (bez szpachli, spoilera i wycieraczki).
Aha, byłbym zapomniał :P! Decyzja zapadła: "czarny mat".
Zaczęliśmy w poniedziałek 19. lutego o godz. 11:00, skończyliśmy 26. lutego o 21:50 (a miało być: "dwa dni, góra trzy" roboty).
Zakres prac:
- rozebrany do golasa
- wyspawane słupki i "odświeżona" podłoga
- nowe błotniki
- oryginalny pas przedni w miarę przyzwoitym stanie
- maska wyklepana i oczyszczona ze szpachli, niestety nie do końca
- tylna klapa pozbawiona wiadra szpachli. Nie przesadzam - najefektywniejszym narzędziem okazał się zestaw młotek+dłuto. Grubość powłoki od 1 mm do 15 mm.
- malowanie na kolor czarny od godziny 23:00 w piątek do 1:40 w sobotę
- różne pierdółki w tzw. międzyczasie (np. druga sonda lambda, wywalenie instalacji gazowej, itp.)
Osoby dramatu: Andrzej i ja
Miejsce: CHUDER Capri Service
W ostatnim dniu doszlusował Chuder, bo cyt."bez niego nie złożę auta do 21:00, a podobno to mi się spieszy" :)