[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Iskra |
Samochód: | Ford Granada Mk IIb 2.4EFI V6 Koeln GL automat C3 ~1984 "PBS" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2005-04-20 do 2009-10-05) |
Aktualizacja: | 2007-01-21 15:51:26 |
Podstrony
granada (PBS)
ponieważ to auto kobiety więc sprawy techniczne opiszę ja, Granadziarz.
Zakupione jako niby 2,9 i to jednopaliwowy gazowiec. Pochodzi z Płocka, tamtejsza załoga zna ten samochód jako szeryf. Rejestracje PBS.... skutecznie wywołują u kierowców w Gdańsku gesty uprzejmości :-)
Jest w niej mały.... mankament. Właściciel myślał że mu klepią zawory, ale to niestety korbowody grzechoczą. Podczas prostowania instalacji gazowej po radosnych gazownikach i radosnych przeróbek poprzedniego właściciela, okazało się że jest to 2,4.
30/03/2006 zakupiłem kolejne seducho 2,4
Samochód wart jest grzechu, bo to GL (bez wieśniackich Ghiowskich derwienek w środku)
#5#
bez dziury w dachu, ale ma działającą klimę elektryczne szybki i lusterka, popmowane amorki z tyłu, zdrowiutkie progi. Zewnętrzne oblachowanie takie sobie, ale konstrukcja zdrowiutka. Oczywiście kupa drobiazgów do dopracowania.
Trochę to trwało, zanim się zabrałem do roboty, ale "szewc bez butów chodzi" - jak kupiłem drugi silnik, to się nagle wszyscy zwalili żeby im samochody robić :-)
Żona dała się przekonać do automata, jednak nie sprzedajemy skrzyni. Most też zostanie 3,45.
Samochód jeździ. Praktycznie zbudował mi warsztat. Jednak automat do przyczepy to najlepsza opcja.
![](https://www.capri.pl/files/u/4/4/45b37d06d1b44.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/b/4/45b37d0d8d3b4.l.jpg)
Jeżeli mogę prosić szanowną załogę Płock, to proszę o dopisanie historii samochodu od początku jak sie da, jeszcze sprzed spotkania ze "Szczepanem".
Pozostałe sprawy pozostawię żonie.
Granadziarz.
![](https://www.capri.pl/files/u/6/3/44905d377ba63.l.jpg)