[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Rafi - Capri |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln GT 1981 "Eyes of the Beast" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2013-09-04 16:36:12 |
Rafał - Ford Capri mk3 2,3 v6 (1981)
Na początek kiedys kupiłem capri mk1 z 1973 roku z silnikiem 1,6 . Zawsze podobały mi sie takie stare fordy ogólnie lubie stare sportowe samochodziki . Z moja capri jedynka były fajne przygody nie była w dobrym stanie jak sie jedno poskładało to co innego sie rozsypało najpierw blokowały hamulce , raz nie udało mi sie nawet z pod świateł ruszyć jak już zrobiłem hamulce i zawieszenie to zdechł silnik i potem sprzedałem samochodzik .Później nabyłem za to w ładnym stanie capri mk3 2,3 V6 z roku (1981) . Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu . Troche sie porobi narazie staram sie robic wszystko co zobacze . Chce utrzymac ten samochód w dobrym stanie jak naj dłużej .Pozdrawiam wszystkich i zycze powodzenia .
zdjecia jedynki wywaliłem .
Zmieniłem fotele to znaczy wstawiłem od mk2 ghia .Moim zdaniem całkiem fajnie to wygląda .
Ostatnio troche roboty miałem przy samochodziku , niby pierdoły a sporo roboty i kasy .
Naprawa zamka klapy bagarznika
wymiana - siłowniki klapy bagarznika (opel vectra)
przy okazji zmieniłem oslone mechanizmu wycieraczki tą na klapie
tył hamulce wymiana szczęk i cylinderków
wymiana oleju w silniku i uszczelniaczy w skrzyni i silniku
wymiana oleju w skrzyni i w moście
wymiana uszczelek pod deklami zaworowymi
ustawienie zaworów
wymiana leflektora długich swiateł
zmiana foteli na fotele od mk2 (ghia)
2005 jesień
Mały rmoncik
------------
Wymiana uszczelki pod michą olejową
zmiana tuleji stabilizatora z tyłu
zmiana amorków tył na kayba
regeneracja sprężyn przód (bo nowe które kupilem nie nadawały sie do niczego)
wymiana rury od chłodnicy do pompy wody
dorabianie linki ręcznego i rozpieraczy
uszczelnienie dekielków zaworowych
pucerka i malowanie .
niedługo zabieram sei za blachare i elektryke.
No dokonalem pomiarów 12,06 do 100 km/h za jakis czas moze jeszcze raz dokonam pomiarów moze lepiej mi pójdzie chociaz i tak nie jest źle . No czas juz lepszy pomiary zakończone.Samochóde byl testowany na bardzo dokładnym g-tech sprowadzanym do polski wic czas jest dokładny.
W koncu zmieniłem sprężyny na nowe i są ok.
ostatnio wymienione wydechy fajnie ryczy