[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Mysza liil (EM) |
Samochód: | Ford Granada Mk IIa 2.3 V6 Koeln Ghia 1980 "lady Speed Swing ;) vel Zielona Kurwa" |
Status: | wysłany do krainy wiecznych autostrad |
Aktualizacja: | 2006-04-15 16:24:43 |
Mysza i jego granada 2.3 Ghia BFL
Po sprzedaniu "Klatki śmierci" ( http://www.capri.pl/page/40c16d13973b7 ) mialem pare planow, jednym z nich byla piekna grandzia 2D '79 z KRK, niestety zostalem wystawiony przez pewna niezdecydowana sprzedajaca - tak to nazwe coby nikogo nie obrazac a i siebie nie denerwowac.
Pieknego dnia 20.03.2005, po kilkunastodniowej pielgrzymce autostopem i czym popadnie, pojechalem do Kitna, gdzie po wstepnych ogledzinach i godzinie targowania nabylem droga kupna ten oto wynalazek. Intencje autora nie beda przeze mnie odczytywane, to co ów mial na mysli pozostawie komentującym, dodam tylko cze kolo byl niezle zajawiony, foora byla kiedys nawet malowana: "- kiedys kupilem ta granade i byla zielona, ale mialem juz druga zielona wiec se mysle po co mi 2 zielone? Wzialem papier scierny, puche matu i walek i opierdolilem w 2,5 godziny :)"
Niestety woz jak widac zostal przemalowany bo mat trudno bylo utrzymac w czystosci. Co do wygladu to nie mam czasu na zmiany, moze jest i brzydka ale jakis klimat ma. Zrobie fotki to wrzuce nowe, narazie sa poprzedniego wlasciciela.
Wyposazenie: brak zderzakow ;P a szczegolnie przedniego ze spryskiwaczami reflektorow, pozatym 4x dzialajace elektryczne szybki, dzialajacy centralny zamek, niecieknace wspomaganie, nakladki progowe (nie mowie o tych na zewnatrz ;D ), welur i drewniane parapety, szyberdach.
21.03.2005 - instalacja elektryczna (włączniki swiatel i wycieraczek, wiazka modulu i rozrusznika, włącznik stacyjki) - po usunieciu patentow zostalo mi wiadro kabelkow, za to wszystko dziala.
22.03.2005 - troche ją 'poskrecalem' :) Rozrusznik, rury kolektorowe itd
23.03.2005 - wymiana koncowek drazkow kierowniczych i manszet maglownicy
28.03.2005 - usuniecie resztek instalacji elektrycznej z FSO
29.03.2005 - zalozenie (bo to nawet nie byla naprawa) ukladu wydechowego, wymiana lozyska w PT kole
01.04.2005 - maska w czarny mat
02.04.2005 - wymiana zacisku hamulcowego i poduszki pod silnikiem, delikatne spałowanie pod BGC :)
04.04.2005 - wymiana pompy wodnej
Regulacje dobiegly konca, teraz pali gume znacznie latwiej jak pod BGC i juz nie prycha :) W drodze do wawy poluzowal mi sie aparat zaplonowy i sie troche opoznil zaplonik, ale teraz jest miodzio :) Tylko skad tu TRXy 415mm :(
Moze felgi sa daBoss ale opony juz mniej ;P #8#
Jednak dawno nie mialem wozu ktory tak pali laka!! Ona jest zajebista :)