[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | gryziu liil (EM) |
Samochód: | Ford Taunus TC II 2.0 R4 Pinto Ghia 1978 "Blues Mobile" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2004-10-11 do 2009-10-08) |
Aktualizacja: | 2009-10-08 23:00:29 |
Podstrony
Taunusik gryzia
12.10.2004
Właśnie zakupiłem Taunusika :).
Zasadniczo auto ma służyć do codziennego poruszania się, w czasie remontu BANDZIORA, a przyszłość okaże jak się jego losy potoczą. Samochód na dzień dzisiejszy jest w stanie tragicznym, ale jeździ i po lekkim podleczeniu powinno być wszystko OK. Generalnie bez problemów przyjechał do Warszawy z Krakowa (No, poza zerwaniem się linki gazu). A tak to wyglądało: http://www.capri.pl/car/846/1411
10.12.2004
Akcja wyganiania rudego - kryptonim "Blues Mobile" rozpoczęta.
Tanie materiały lakiernicze zakupione :).
Do roboty !!!
17.02.2005
Prace wizualizujące przyszłą koncepcję Blues Mobila dobiegają końca :)
Jest spora szansa, że już podczas najbliższego BGC się objawi :)
Więcej na ten temat na stronie: http://www.capri.pl/car/846/1539
21.03.2005
Fura dostała gliniarskie zegary z obrotomierzem, a na założenie czeka już gliniarska tapicerka ghia (gliniarskie welurki, gliniarskie drewienko, gliniarskie te sprawy) :)
W planach przyszłych oczywiście gliniarski silnik, gliniarskie zawieszenie, gliniarskie opony itd. :)
Natomiast w najbliższych dniach 3eba zrobić gliniarski przegląd techniczny, coby na SO śmignąć można było.
11.04.2005
Założona tapicerka Ghia i mały gadżecik pod zderzak tylny :)
21.05.2005
Nowe koołka zdjęte z BLACK SHEEP II po lekkim modyfajt.
W międzyczasie robi się skrzynka, a Tauni lata na granadoskiej :)
04.09.2005
No i się okazało, że skrzynka jest w stanie fatalnym i nie ma sensu jej naprawiać. Ale udało się zdobyć zdrową N9 :) w której to na wszelki słuczaj wymieniłem igiełki wałka pośredniego na dłuższe i rozdziewiczyłem łożysko wałka sprzęgłowego. Przy okazji została dokładnie wymyta no i odświeżyłem ją deko :)
Teraz tylko poskładać ten cały cyrk w jedno i zobaczymy, jak sobie będzie radzić.
Więcej na temat napraw i modyfikacji tutaj: http://www.capri.pl/car/846/1552
11.10.2005
Gliniarskie zawieszenie czas założyć :) bo zima blisko. Obym tylko zdążył na BGC autobusowe, bo laczka by się skopciło :>
14.10.2005
Będzie Hot Rod ;)
Cały dzień walki i zawieszenie wsadzone i poskładane (WIELKIE DZIĘKI TREETOP), silnik już siedzi i jest uzbrojony :) Jeszcze tylko jutro (a właściwie to dzisiaj :( ) pobudka z rana i dopasowanie łapy do N9, montaż skrzyni, wału, wydechu. Regulacja geometrii przodu i na BGC chyba zdążę :D Juppi!!!
11.11.2005
No i jest trzeci element elektroniczny poza regulatorem alternatora i radyjkiem. Od dzisiaj pracą zapłonu zawiaduje WIELKI ELEKTRONIK MOTORCRAFT :)
Korzyści - okazało się, że silnik potrafi jednak trzymać równe wolne obroty i nie gasnąć po przepałowaniu i puszczeniu pedału gazu :) Dodatkowo wspomniane wolne obroty faktycznie są wolnymi obrotami, a nie kołysanką od 1200 do 2000.
Nie odczułem co prawda, żeby kucy coś przy tym naprzybiegało, ale regulacja jeszcze przede mną.
A tak z innej beki - Tauni nabawił się też ostatnimi czasy układu ogrzewania z wersji po fl. Nareszcie bocznymi wylotami leci ciepło :)
Na założenie czekają też lustereczka właściwe dla tego auta.
03.12.2005
Zima nam nie straszna :)
22.12.2005
No i Tauni zrobił mi świetny prezent gwiazdkowy. Właśnie zdechł silnik :(
W nagrodę tenże zostanie wtargany na strych garażu i rytualnie zrzucony z okna na beton :]
Kupię zdrowego dwazeroohaca za przyzwoitą cenę.
07.01.2006
Dwazeroohac na Weberku DGAV kręci już kołami od BluesMobila :)
07.02.2006
#%$^&#*@^&#^%$ MAĆ!!!
Dzisiaj w nocy, dzięki jakiemuś &%$&#$%*@ świrowi zwiedziłem sobie przyuliczne tereny :( z lądowaniem w zaspie (o tyle dobrze, że po drugiej stronie szosy miałbym lądowanie na chojaku).
Bluesa trzeba było wyrywać Ursusem :( Straty nie są jakieś piorunujące na szczęście (pas przedni, chłodnica i takie tam w okolicy), ale będę je oceniał dopiero jutro, jak z tyrki wrócę. Teraz piję :(
21.09.2006
Na podstawie badania pojazdu stwierdza się, iż pojazd jest sprawny technicznie, odbudowany zgodnie z pierwotnym wyglądem, JEST POJAZDEM UNIKATOWYM, MAJĄCYM ZNACZENIE DLA UDOKUMENTOWANIA HISTORII MOTORYZACJI.
:DDD
06.11.2006
Wypowiedziałem OC. Fura idzie w sen zimowy
08.10.2009
SPRZEDANY
Wrócił do Krakowa :)
liil