Witam Wszystkich!!
Jestem tu nowy więc wybaczcie ewentualne gafy..
Moje pytanie sprowadza sie do zmian przeprowadzonych na egzemplarzu, który wystawiony jest na allegro:
http://allegro.pl/show_item.php?item=81481329
słuchajcie jak mogę zrobić podobnie przerobić grill? mam rozumieć ze bez spawarki i ciecia ani rusz?
Jestem nowicjuszem wiec tak dyrastyczne środki troszke mnie przerażają, ale sami przyznacie ze efekt miły dla oka.
amasiak / 2006-01-25 22:30:57 /
1. na jaką cholere ? auto wygląda przez to śmiesznie - chyba, że o to chodzi ??
2. nie widze żeby tam spawarki użyto
3. grill jest wyżej niż ten dolny wlot, ale to taki szczegół.
4. wystarczy poczekać aż przedni pas skoroduje i dokręcić taką ramke - oczywiście jeśli to ma być funkcjonalne - wtedy obędzie sie bez szlifierki i spawarki :-)
MikeB4 / 2006-01-25 22:39:44 /
toż to czysta tragedia !! nat takim "stylingiem" można ubolewać FSM Capri błeheh :P
w Syrenie taki wlot jaknajbardziej pasował
do Capri... zdecydowanie nie!
♠Zoggon♠ / 2006-01-25 23:11:17 /
nie zapominajcie o Warszawie, starym poczciwym Jelczu Ogórku :) chyba stary Żuk też tak miał - ale Capri wygląda beznadziejnie, Caper po to ma te prostokątne dziurki z przodu by one tak zostały :) :) :)
A kiedyś była taka bajka z takim jeżdzącym gadającym samochodzikiem co to z przodu miał większe kółka niż z tyłu i usta w kształcie tego grila, a raczej felgi od roweru odpowiednio rozgiętej ;) - to capri tak wygląda :)
Shadow / 2006-01-25 23:30:08 /
chloppie po co krzywdzic capri nie rob tego przez to samochod wyglada smiesznie
cichymk / 2006-01-26 08:40:45 /
Dokładnie, po co krzywdzić?! Ja mam taki 'Mermaid Look' ;) w Capricu i chce go wyprostować, jeśli Ci się tak podoba, to możesz wpaść do mnie i sobie zabrać, a mi oddasz prosty pas. :) Jeszcze Ci piwo postawię.
Flonder / 2006-01-26 09:02:38 /
Cóż szczeże to jak mówiłem podoba mi sie ale nichce okaleczyc mojego maleństwa w jakiś beznadziejny sposób(najlepiej wcale nie kaleczyć).