moj kolega ma capri mk1 z silnikiem 2.0 v6 i ostatnio pojawil sie problem braku smarowania klawiatury olejem z jednej strony z drogiej zas smarowanie jest nadwyraz wydajne(?) co moze powodowac taki stan rzeczy i jak temu zaradzic
silnik jest w pelni sprawny cienienie ok po 10 atm. na garze cisnienie oleju w ukladzie tez ok a jednak nie smaruje z jednej strony
moze macie rysunki jak krazy olej w tym silniku ?
pozdrawiam i czekam na info
Zakrzak
Zakrzak! / 2003-08-16 09:31:53 /
no coz wyglada na to ze tak jak bylo w przypadku mojego 2.8 poprostu silnik jest juz do remontu (swoja droga bylem w szoku bo moj tez mial cisnienie w garach i oleju jak dzwon).
jesli nie smaruje glowica od strony kierowcy to do wymiany sa panewki walka rozrzadu, przerabialem temat bardzo dokladnie i jest to bolesna sprawa bo trzeba caly silnik rozebrac do golego bloku.
nie smarule ci jednej strony bo kanaly olejowe do klawiatury podaja olej poprzez druga panewke rozrzadu a jest ona niestety w parze z pierwsza zawsze najmocniej wytrzepana.
jak masz pytania to wal bo robilem to sam wiec moge w czyms pomoc.
pozdrawiam.
Kriss_MustangII / 2003-08-16 15:48:05 /
acha, sprawdzajac czy masz smarowanie klawiatury to ja najpierw odkrec i zobacz czy z glowicy (kanalu olejowego, ktory stanowi jedna podporka ze sruba klawiatury) leci olej. w walku klawiatury zbiera sie taki szlam i zatyka z czasem otworki smarujace- warto sprawdzic.
Kriss_MustangII / 2003-08-16 15:52:18 /
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3cc862b233852
PiotrekFCapri / 2003-08-17 20:57:08 /
Sprawdz najpierw czy nie masz zapchanych kanalow w takiej oscie na ktora nalozone sa dzwigienki zaworowe, u mnie tak bylo przeczyscilem i smigam bez problemow, a jest to napewno tansze niz rozbiorka motoru, oby to byla tylko taka glupota.
Seba / 2003-08-18 23:22:46 /
O sorry, o tych kanalach Kriss juz napisal.
Seba / 2003-08-18 23:26:32 /