logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zloty » Dyplomy dla zwycięzców klas na PC

Dyplomy dla zwycięzców klas na PC

Dla porządku chciałbym przenieść rozpoczętą dyskusję do osobnego wątku.

"jestem zdecydowanie za podzialem na klasy, niech ludzie ktorzy potrafia dobrze podkrecic i poprowadzic autko z silnikiem 1300 tez maja jakas przyjemnosc, nie bedzie z tym wiele zachodu a dla spolecznosci capri.pl takie rozwiazanie jest bardzo zdrowe, wszystkie stare Fordy maja dawac ognia, nie tylko te z cosworthami i innymi przeszczepami.

.STICH."

"Po pięciu edycjach PC można pokusić się o próbę statystycznego podsumowania. W sumie startowały 254 samochody, z czego :
- 0-1800cc 25 szt.
- 1801-2000cc 73 szt.
- 2001-2400cc 51 szt.
- 2401-2800cc 53 szt.
- 2801-5000cc 52 szt.
Jeśli więc ktokolwiek myśli o - równoległym do jedynego Pucharu - nagradzaniu choćby dyplomami zwyciezców klas, to podział na klasy może być tylko taki, jak wyżej. Zejście do 4 klas nic nie daje [pierwsza jest dwukrotnie liczniejsza od każdej z pozostałych], ewentualnie mogłyby być 3 klasy: do 2000, 2001-2800 i ponad 2801. Ale jeśli nie wiąże się to z produkcją dodatkowych pucharów, jeno dyplomów - to jestem za pięcioma.
Pozdreaux.


Krk4M"

"ja uwazam, ze formula pucharu jest ok, ale mozna by dawac mniejsze pucharki za najszybsze auto w danej kategorii, bez wysilku organizacyjnego osiagnie sie wiecej frajdy

.STICH. "

"Po poście krk przychylam sie do klas jednak. Ilość samochodów na kategorię jest w miarę podobna , ale ile frajdy więcej jak zwycięzcy swoich klas dostaną dylomik. Bo tak na prawdę szansę na zwycięstwo generalne na następnym PC ma może 5 osób.

marian212"

"Młody _wFe - wyraźnie pisałem o DYPLOMACH, a nie nagrodach. Kiedyś za IV miejsce w rajdzie (Żubry 1990) też dostałem goły dyplom i bardzo go sobie cenię. Myślę, że któregoś z 'naszych' plastyków [poczynając od Orła, ale jest ich tu sporo] byłoby stać na machnięcie jednego projektu dyplomu rocznie, a Zarząd - na wydrukowanie go w 4 egzemplarzach [zdobywca Pucharu jednocześnie też jest zwycięzcą jednej z klas, więc oszczędnościowo jeden dyplomik z pięciu można sobie darować].
Pozdreaux.

Krk4M"


oczywiście posty wyselekcjonowałem pod kątem własnej opinii.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 12:52:36 /


W tych klasach jest jedno małe ale - w klasie do 2.0 łapią się i 2.0 V6 i 2.0 DOHC, a nawet cossworth...

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 12:59:51 /


2.0 Cosworth na pewno nie - przyjąć trzeba tak jak w FIA - współczynnik 1.7 dla aut z turbodoładowaniem albo kompresorem mechanicznym.W ten sposób:
klasa 1 obejmowałaby motory wolnossące do 1800cc i doładowane do 1050cc
klasa 2 to wolnossące do 2000cc i doładowane do 1150cc
klasa 3 to wolnossące do 2400cc i doładowane do 1400cc
klasa 4 to wolnossące do 2800cc i doładowane do 1650cc
klasa 5 to wolnossące ponad 2800cc i doładowane ponad 1650cc
W ten sposób wszystkie wynalazki typu Cosworth 24v, Cosworth 2.0T, Rover V8, Windsor v8 [ale także Essex 3.0 i Koeln 2.9 12v, niestety] trafiają do klasy OPEN.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 13:10:15 /


klasa open i tak zgarnia Puchar, no chyba, że los drugi raz pozwoli wygrać Pająkowemu 2,0 Pinto, albo Krauzi wciśnie jakiegoś 2,0 durateca i zamorduje wszystkich techniką jazdy.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 13:40:47 /


Gdyby jednak WCzc Zarząd klepnął naszą oddolną inicjatywę dyplomików dla zwycięzców klas, to byłoby pięknym gestem retrospektywne przyznanie ich także dotychczasowym triumfatorom. W pewien retrospektywny sposób zrównałoby to ich pozycję i zasługi wobec tych, którym uda się taka sztuka w przyszłości.
Pozwoliłem sobie zatem na jeszcze jedno podsumowanko pięciu edycji PC. W ten sposób na starcie PC 2008 możnaby wręczyć owe 20 'zaległych' dyplomów następującym delikwentom:

PC 2003
klasa 1800 Arni12 Capri 1.6
klasa 2000 Mieras Capri 2.0
klasa 2400 Jagool Capri 2.3
klasa 2800 Rafalzwolinski Capri 2.8
klasa open Trójkąt Capri 2.9 [zdobywca PC]

PC2004
klasa 1800 Szymal Capri 1.6
klasa 2000 Szpak Capri 2.0
klasa 2400 Dziki Capri 2.3
klasa 2800 Kongres Capri 2.8
klasa open Trójkąt Capri 4.0 [zdobywca PC]

PC2005
klasa 1800 Pająk Taunus 1.3
klasa 2000 Szpak Capri 2.0
klasa 2400 Wadol1 Capri 2.3
klasa 2800 Kongres Capri 2.8
klasa open Dziki Capri 2.9 [zdobywca PC]

PC2006
klasa 1800 STICH Taunus 1.6
klasa 2000 Pająk Capri 2.0
klasa 2400 Witan Capri 2.3
klasa 2800 Kongres Capri 2.8
klasa open Trójkąt Capri 4.0 [zdobywca PC]

PC2007
klasa 1800 STICH Taunus 1.6
klasa 2000 Pająk Capri 2.0 [zdobywca PC]
klasa 2400 JakubWójcicki Capri 2.3
klasa 2800 Kongres Capri 2.8
klasa open Dempsey Capri 4.0

Pozdreaux.




KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 14:15:21 /


Dyplom to nie jest duży koszt , a ile radochy i satysfakcji

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 14:23:37 /


Jestem jak najbardziej ZA. Sm zresztą po tegorocznym PC zwróciłem na to uwagę ale jakoś przeszło to bez echa. To znakomity pomysł. Polecał bym tylko zwrócić w tym całym zamieszaniu uwagę również na ludzi którzy pragną swoje samochody pozostawić w stanie jak najbardziej oryginalnym bo oni zawsze będą z tyłu za samochodami z upchniętymi pod maską coswortchami czy DOHC.
Klasy klasami ale o rozdzieleniu samochodów "stuningowanych" od oryginalnych, chociażby tylko przy pomocy przelicznika, też trzeba pamiętać.

Aldaron Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 14:37:26 /


Ja osobiście jestem za, nawet za retroaktywnym przyznaniem dyplomów za wcześniejsze edycje. Puchar jednakże pozostaje jeden, bo to byłby gwałt na fundamentach gdybyśmy się rozmienili na drobne i pojechali z pucharami za podklasy. Dodatkowo wymagałoby jeszcze jednego pucharu pucharów.
A jak jesteśmy już przy nagradzaniu się, to był jeszcze pomysł konkursu piękności, co by wybrać wóz najwięjszej urody ...

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 14:49:46 /


zdecydowanie dobry pomysł. wspolczynniki dla silnikow po tjuningu to tez dobry pomysl... milo by bylo pomyslec, ze jest o co walczyc majac nawet poczciwe 2.0V6

Galoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-12 14:58:41 /


konkurs elegancji - kazda zaloga dostaje dwa kwitki do glosowania i do urny, proste i banalne.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 14:59:01 /


konkurs pieknosci bardzo latwo zrobic

stoi sobie "kapelusz" obok karteczki i długopis na sznurku :)
kazdy kto chce zaglosowac, podchodzi, pisze numer auta i swój nick i wrzuca do kapelusza
kapelusz stoi obok kogoś kto z racji funkcji pelnionej na pucharze przebywa stale w tym miejscu i ma ew. baczenia na ew. wybryki :)

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-12 14:59:13 /


Z tymi współczynnikami dla silników po tuningu to już problem. Zaczną sie kombinacje typu - ja nic nie wiem, kto tam coś wcześniej rzeźbił - takie kupiłem, itd. Dlatego np. oddzielam wszystkie 2.9 od 2.8 [które przecież osiągi mają identyczne], żeby posiadaczom seryjnych pieców stosowanych w Capri dać szansę na połączenie oryginału z osiągami.
Natomiast jeśli ktoś wsadza serce i kasę w tuning motorku 1.3 czy 1.6 [że nie wspomnę o V4 1.5-1.7] zamiast za parę groszy kupić mocarną v6 czy DOHC, to też należy mu owo poświęcenie jakoś wynagrodzić :)
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 15:05:57 /


dyplomy wydają sie być kompromisem pomiędzy zachowaniem dotychczasowych zasad a wzbogaceniem imprezy o podział na klasy. tak wiec jestem ZA :)

Kohito_PS Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-12 15:14:05 /


według mnie puchar powinien być jeden ... ta impreza wybiera najszybsze capri + kierowca ... takie były założenia i tego chyba wypada się trzymać. A dyplomy to oczywiście świetna sprawa ... a może by tak jakiś podział ze względu na model ? mk1, mk2, mk3 ?

Mirek K. / 2007-12-12 15:16:26 /


nie

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 15:29:54 /


Jeżeli 13stu stronicowy kalendarz kosztuje w drukarni ze 30 i parę plnów, to co szkodzi doliczyc te pare franklinów do wpisowego i dac każdemu uczestnikowi . Np. do miejsca 4go wpisac na dyplomie , a reszcie wpisac ,,za udział w PC200coś tam "
Można wtedy wymienic kadegorie , lub co uważacie.
Jestem za !

Jac Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 15:33:20 /


Krk4m pisząc samochody "tunungowane" miałem na mysli zeby oddzielic od siebie samochody z upchnietymi DOHC , EFI, Cosworth itd od zwykłych OHV i OHC. Czyli po prostu to co było montowane w naszych samochodach od tego co nie było.
Kapeć z OHC (choćby ze scierki) pod maską zostaje w klasie "oryginal" a ten z EFI robi wylot do kalsy "tuning".

Aldaron Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 15:45:20 /


idąc za tym podziałem można przyjąć że Granada 2.8 K-Jet jest OK a Granada 2.9 EFI już nie? A może Granada 2.9 na gażniku będzie ok ?

szalony Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-12 16:11:35 /


a potrafisz znaleźć w jakimkolwiek prospekcie granadę z silnikiem 2.9 na gaźniku ? :)

Mirek K. / 2007-12-12 16:26:41 /


Ja bym widział podział na dwie główne klasy Oryginał i Modyfied.Tylko w przypadku klasy oryginał zrobić podział na podklasy jeśli chodzi o pojemność silnika.I ja to widzę tak.
1.1300-1500
2.1500-1800
3.1800-2300
4.2300-3000
Czyli w tym wypadku byłby jeden puchar i cztery dyplomy.A za najpiękniejszego Forda może znalazłby się sponsor który by uchonorował jakąś nagrodę.Chicałbym żeby właściciele dopieszczonych Fordów mieli dodatkową satysfakcję z ciężkiej pracy i kasy jaką władowali w restaurowanie Fordzika.

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-12 18:13:20 /


Hmm no ten podział Maroo jest fajny Puchar jeden potem dyplomy nagroda od sponsora też bardzo fajna idea:) Tylko żęby owy sponsor sie znalazł i nagrodę ufundował. JA jestem ZA takim pomysłem jest to więcej pracy ale impreza może przez tylko zyskać na plus:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 18:19:35 /


Maroo bardzo dobrze mówi ... może rozgrywać zawody normalnie i w międzyczasie obok konkurs piękności z wyróżnieniem jednego ... bądź nawet kilku samochodów ... na ostatnim PC było parę naprawdę ciekawych samochodów i fajnie by było mobilizować innych do upiększania swoich fordów ... żeby znów nie napisali o nas "szybciej, głośniej, czarniej"

Mirek K. / 2007-12-12 18:24:55 /


Dobrze mówi !
Dać mu wódki !
:)

Aldaron Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 18:28:26 /


Problem z klasami typu 1300-1500 polega na tym, że ani razu nie zbiorą się 4 auta o takim litrażu, w związku z czym klasa w myśl przepisów FIA [minimum 4 samochody] będzie podłączana awansem w górę do owej 1600-1800. Dlatego jeśli ma być jakaś klasa poniżej 2 litrów, to jej granicę trzeba dać maksymalnie wysoko, żeby była szansa zebrania odpowiedniej liczby konkurentów [dotychczas średnio było 5 aut do 1800cc rocznie].
Poza tym PC ma charakter zawodów sportowych, więc konkursy na wierność autentykowi zostawmy sobie na zawody typu Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych itd. Dyplom uznania [proponuję żeńskie jury, coby nie było narzekań, że damy nie mają się czym zająć] drogą głosowania jak najbardziej. Ale podział na auta autentyczne i 'dłubane' to już uchylenie furtki dla lewizn i nadużyć.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 18:55:28 /


beda klasy -to pojawia sie male litraze,bo bedzie po co.

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 22:15:43 /


Moje 1.6 jak tylko skończę remont będzie:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 22:36:54 /


tak przy okazji, trudno zestroic samochod z malym silnikiem, ktory jednoczesnie dobrze trzyma sie toru / jak cos powoli przyspiesza to powinno przynajmniej byc szybkie w zakretach / i jednoczesnie dobrze robi zawrotke 180 stopni naookolo slupka. moze by tak sie Klub zdecydowal, czy robimy zawody torowe czy sprawnosciowe ? oczywiscie bez obrazy i z calym szacunkiem.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-12 23:11:11 /


jestem za dyplomami za 3 miejsca na klase ...

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-12 23:27:31 /


niezle w swojej klasie bylem 6 :) gdy sie odliczy Dohce to 4:>

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-13 00:15:12 /


Z tymi klasami to bardzo dobry pomysł. Ale co do podziału zaproponowanego przez Maroo to może być problem, bo w klasie dwulitrówek wylądują także rozwiercone do 2.2 a i tak ta klasa ma do pokonania Pająka (który jest klasą samą w sobie ;D) i i tak bedzie trudno..
CO do rozgraniczenia, to też może być problem, bo trudno określić co rozumiemy przez tuning. Czy tuningiem będziemy nazywać wyrzucanie kanapy, tylnej półki, zapasu i drugiego fotela (żeby zmniejszyć wagę) czy może zamontowanie sportowej wkładki filtra powietrza? Druga sprawa to taka, że mnóstwa modyfikacji po prostu nie da się stwierdzić przy zwykłych oględzinach - zawsze ktoś może mieć 2.0 pod maską, ale most od 1.6 albo lekki zamach..

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-13 01:15:29 /


za

JoKo 3M_U Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-13 01:19:31 /


a po co zglaszac rozwiercone 2,0 do klasy 1800-2000, przeciez kategorie 2000-2400 takie dobrze zrobione ustrojstwo wygrywa bez wysilku .

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 07:11:07 /


Maroo dobrze pisze. I rzeczywiście, niektórzy mający 1.6 będą mieli motywację do jego pozostawienia w aucie, bo będzie szansa na dyplom. Rozgraniczenie co do oryginału/dłubanego jest chyba oczekiwane, sądzę że nie byłoby większych problemów, no bo wybebeszony ścigant to już nie oryginał raczej... A co do modyfikacji silnika jestem dobrej myśli i myślę, że możemy polegać na uczciwości samych startujących.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 09:23:35 /


A ja nie. To nie ma sensu, a, tak jak napisał krk, będzie rodziło niepotrzebne spory. Bo czy planowanie 0,4 mm głowicy to wyrównanie czy tuning, czy baran to wyposażenie fabryczne czy kręcenie silnika itp itp Absolutnie tego nie powinno być. Pozatym fabryczne silniki w super kondycji rypią parchy po tuningu :)

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 09:42:26 /


a jak beda liczone wyniki w klasach? suma wynikow z eliminacji? Finalow chyba nie ma co brac pod uwage, bo wynik w nich zalezy od tego na kogo sie trafi. Czasem ktos z slabszym czasem moze wejsc do 16stki bo jechal w parze z kims kto np popelnil blad.

greenhorn Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 09:46:23 /


A ja myśle, że mogłaby być klasa do 1.7 + wolnossące diesle a reszta niech się męczy w open, co świetnie widać po wynikach Caprików 2.0 sohc lub niefabrycznym dohc ;-))

Niestety 2.0 v6 troszke poszkodowane - ale możliwe do pomylenia z 2.3 lub 2.8 ;-) Chyba , żeby wierzyć deklaracjom no to 2.0 V6 i 2.0 V4 w drodze wyjątku tez powinno być w klasie "mini" (ładne mi mini, no ale cóż) po stwierdzeniu, że rzeczywiście owym 2.0 v6 jest ... a szczególnie te z automatem !! ;-)



Taki Minipuchar i te auta brane osobno przy tworzeniu wyników - jakby druga lista - Puchar nadal wyłania najszybszego Forda (niekoniecznie jak ktoś pisał Capri ;-PPP) a , że w wynikach prezentuje najszybszego z małym silnikiem i za to dostaje sie wyróżnienie to cóż ;-)) Nikomu chyba krzywda sie nie stanie ??


PS. możecie powiedzieć, że pisze pod swoim kątem - ale w przyszłym pucharze mam zamiar startować w klasie open (oby sie udało!!) ;-))) W każdym razie zjawisko gubienia sie gdzieś na końcu listy nie jest mi obce ;-PPP A tak byłoby bardziej przejrzyście

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 10:13:24 /


KRkm, czy możesz sprecyzować czy proponujesz dawać dyplom tylko zwycięzcy klasy, czy tez za 3 pierwsze miejsca?

Gnieciuch Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 11:47:33 /


Po za główną ideą Pucharu - jaką stanowi puchar sam w sobie ;) dla najlepszego z najlepszych - pomysł na nagrody dla zwycięzców poszczególnych klas jest rewelacyjny.

W kwestiach emocji, ducha walki i rywalizacji impreza naprawdę zyska.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-13 12:29:07 /


jak dla mnie to dyplomy moga dostac wszyscy, ja i kilka osob zawsze bierzemy pokoje w hotelu przy torze, laptop i laserowka i jest migiem pozamiatane , tylko niech Orzel zrobi projekt, bo jemu to chyba najlepiej wychodzi.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 13:03:54 /


Good idea Stich :)

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-13 13:53:56 /


Milo podział na klasy miałem na myśli tylko w przypadku pojazdów z oryginalnymi silnikami(rozwierty to już klasa Open).Musimy liczyć na swoją uczciwość.Jeśli w danej klasie narazie jest mało samochodów to nie znaczy że się nie pojawią.Ten podział który ja zaproponowałem uwzględnia w głównej mierze pojemności silników jakie występują w naszych Fordach.Gdyby ktoś jednak chciałby coś oszukać na swoją korzyść to na upartego takiego osobnika można zaprosić na hamownię która byłaby gdzieś przy torze(hmm marzenia ściętej głowy?).Jeżeli chodzi o konkurs elegancji to wydaje mi się że wśród nas jest wystarczająco osób znających się na prawidłowo wykonanej blacharce ,lakierze jak i jakości w dopracowaniu szczegułów przy restaurowaniu samochodu.No ale tak naprawdę to PC przedewszystkim ma być świetną zabawą.

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-13 15:25:12 /


długo myślałeś nad tą hamownią ?

szalony Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-13 17:17:55 /


Do czego pijesz szalony?

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-13 19:08:02 /


Greenhorn - to pytanie raczej do MK, a nie do mnie. Rzuciłem pomysł i bardzo się cieszę, że zyskał on Waszą i Zarządu akceptację. Ale idąc Twoim tokiem rozumowania za PC2007 dyplom w klasie 2000 otrzymałby Krauzi, choć Puchar w generalce wygrał jadący też 2-litrówką zawodnik, który po eliminacjach był dopiero trzeci w klasie [przed Pająkiem był chyba jeszcze Szpak]. W takim razie kogo uznałbyś za zwycięzcę?
Gnieciuch - jak wyżej - pytanie nie do mnie. Kwestia czy drukujemy i wręczamy 5 czy też 15 dyplomów to problem stricte techniczny, a nie ideologiczny :)
Mike B4 - generalnie masz rację [no może zamiast limitu 1700 dałbym 1800, bo przecież te Pinciaki 1.8 nie są nic żwawsze od 1.6GT], a patrząc na tegoroczne wyniki 2.0 mają conajmniej równe szanse z Cosworthami 24v i 4-litrówkami. Ale patrząc perspektywicznie lada sezon może pojawić się jakiś motorek rzędu 250PS w postaci uturbionej 2-litrówki YB czy też 5-litrowego V8 i wtedy wszystkie dzisiejsze potworki typu 4.0 czy 24v trzebaby jednak zapakować do owej top-klasy.
W sumie wszystkie 2.0-2.3 i 2.4 mają generalnie te same osiągi, podobnie jak następna grupka 2.6-2.8-2.9-3.0 [wyłączywszy 24v]. Tyle tylko, że w takim układzie czterech klas ilość startujących byłaby bardzo nierówna. W klasie do 1800cc jest średnio 5 aut rocznie, a w proponowanej przez Ciebie 1801-2400 jest rocznie 25. Podobnie w klasie 2401-3000cc [z limitem 12v] jest średnio rocznie 16 aut, a w open [>3001cc oraz 2401-3000cc >12v] raptem 5. Myślałem także nad podziałem wg mocy [jak w poznańskich Youngtimerach], ale kto da łeb, ile PS ma 2.0 Krauziego, Mierasa, Szpaka czy Pająka? W każdym razie nie trzymam się idei pięciu klas jak pijany płotu i jestem otwarty na wszelkie propozycje.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 19:43:44 /


co do samego wykonania dyplomów to chyba nic prostszego, szablon formatu A4 drukuje sie w full kolorze przed pucharem, na pucharze jak stitch pisze, laser, i w głupim wordzie/notatniku nanosimy dane zwyciescóf i druk...

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 19:59:08 /


KRK - napisz prosze jak widzisz klasyfikacje w poszczegolnych klasach. Czy wg miejsca zajetego w pucharze, czy wg sumy czasow poszczegolnych konkurencji? Opcja nr 1 daje mozliwosc, ze ktos kto mial najlepsze czasy w klasie wcale nie zgarnie dyplomu za zwyciestwo w swojej klasie, bo wczesniej odpadnie w wyscigu na dochodzenie z jakims faworytem. Opcja nr 2 wydaje sie byc sprawiedliwa, ale nie wszyscy jada taka sama ilosc wyscigow. Stad moja propozycja aby dodatkowo podniesc range kwalifikacji i aby to one wylanialy zwyciezcow poszczegolnych klas. Dodatkowym plusem byloby to, ze owal pozostalby nadal domena najszybszych - fordow i drajwerow. Na owalu scigamy sie juz po prostu o puchar. Co Wy na to?
Druga sprawa, to podzial na klasy. Tutaj zgadzam sie z KRK z jednym wyjatkiem - wszelkie szczepy a wiec auta z silnikami niemontowanymi seryjnie w naszych fordach powinny sie znalezc w klasie open. Co innego wg mnie zrobic tuning oryginalnego silnika przy wykorzystaniu technologi z czasow jego produkcji, a co innego wlozyc w bude capri wspolczesny silnik.

greenhorn Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 21:25:13 /


dobrz greenhorn prawi ... moim zdaniem posiadanie slickow automatycznie powinno przerzucac do klasy open takze ...

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-13 21:36:11 /


A wg mnie slicki to tylko opona każdy może kupić sobie komplet choćby używek na PC. Klasy może to i dobre bo zawsze fajnie jak jest kilka i ktoś może powiedzieć że był najlepszy w klasie. Z doswiadczenia z imprez niesamochodowych wiem że dyplomy za miesjca w klasie czy za wygrane w poszczególnych konkurencjach bardzo cieszą i wzmacniają rywalizacją...

Pospiech Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-13 22:45:54 /


myśle że założenie gąsiennic powinno przenosić do open, bo slick to w koncu tylko (jeszcze) opona

Mysza liil (EM) / 2007-12-13 23:20:16 /


nie kazdy moze slicki kupic...... nie kazdy ma na to pieniadze

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-13 23:32:19 /


W końcu coś wygram i na ścianie powieszę. I będę się jak dziecko cieszył. Idea piękna i wartościowa.

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 23:34:10 /


Krk4m

2.0 - 2.3 raczej nie mają zbliżonych osiągów, 2.0 ma ledwo 90 KM a 2.3 108-114 KM - różnica jest spora - na pierwszym pucharze Jagool wykręcał całkiem niezłe czasy , ostatecznie lądując na 4-tym ... moim zdaniem 5 klas jest bezsensu - od 1700 , powiedzmy 1800 powinno sie zaczynać open (choć 1.8 nie było stosowane fabrycznie w żadnym aucie z dopuszczonych do pucharu - ale tu już można je zrobić blisko parametrów 2.0 ohc i wykosić wszystko co sie rusza - dlatego lepiej do 1.7)....

Czemu aut w takiej klasie było raptem 5 ?? Bo po co startować z zerowymi szansami na cokolwiek ?


Aut z małą pojemnością było :

2 szt na pierwszym pucharze

4 szt na 2004 + 1.8 ohc + .............. 7 sztuk 2.0 v6
3 szt na 2005 + 1.8 ohc + .............. 5 ? sztuk 2.0 v6
8 szt na 2006 + 1.8 ohc + .............. 4 sztuki 2.0 v6 ??? (nie odnotowywane dokładnie czy pinto czy v6)

Więc tendencja nie jest zła - jak narazie dwa razy startowały auta z V4 :-))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-13 23:50:01 /


Ptasiek, lekko używane chodzą na alledrogo w cenie zwykłych opon.
A mozna tez powiedziec, ze nie kazdy ma pieniądze na starego forda...

Mysza liil (EM) / 2007-12-14 00:11:54 /


Mike B4 - zapomniałeś chyba o jednym szczególiku - na PC 2003 Jagool jako jedyny jechał na slickach i dlatego słabiutkim 2.3 znalazł się w czubie. Generalnie na torze 2.0R4 i 2.3V6 mają dokładnie te same osiągi.
Natomiast co do granicy 'maluchów' to zauważ że 1.6 DOHC jako Lotus w Cortinie i Escorcie miał 105-110 PS, a jako Cosworth w Escorcie nawet 120. Wypadałoby zatem zjechać w dół do 1500cc, a wtedy temat 'małolitrażówek' w ogóle pada, bo w żadnym roczniku nie znajdziesz 4 startujących. Jeżeli chcesz już 2-litrówki traktować jako OPEN, to klasa otwarta będzie liczyła co roku ponad 90% zawodników.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-14 00:26:30 /


klasyfikacja nie moze byc nadmiernie skomplikowana, bo nie bedziemy powolywac komisji technicznej, zawodnik oswiadcza co ma pod maska i koniec, jakos nie wierze zeby ktos chcial oszukiwac.
co do slickow, to nie ma sensu ich zabraniac, bo mozna kupic rownie dobrze trzymajace lekko nacinane opony z homologacja drogowa,..........generalnie jedni maja wiecej kasy na auto inni mniej, tak samo na PC jak w F1 i nic na to nie poradzimy, pocieszajace jest to, ze nie zawsze ilosc wlozonych pieniedzy przeklada sie na wyniki,
Toyota w F1 raczej nie oszczedza a punktow im jakos nie przybywa, przykladow z capri.pl wole nie przytaczac / polityka niskiej konfliktowosci /, ...........zrobiony absolutnie w stylu lat 70-tych, poskladany w GB wyscigowy Escort za 70 000 - 100 000 pln nie da nikomu na PC nawet powachac dymu i nie ma sensu sie na taka rzeczywistosc obrazac.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-14 00:33:27 /


Jeśli kiedyś przyjedzie taki TwinCam w Escorcie RS Mk1 ;-)) to po prostu wygra klase mini - nie przeszkadza mi, że będzie miał 120 czy 240 KM .... chyba nie ma takiego auta w Polsce więc raczej abstrakcja ....

2.0 R4 do open (Pająk, Krauzi, Szpak pokazali dlaczego ;-) ) To najczęściej spotykany silnik i jak widać świetnie sobie radzi z 2.9 V6 a nawet z 4.0 ;-PP Będzie 90% stawki ??

W 2006 było 8+ 5 czyli 13 to na 65 startujących , daje dokładnie 20% udział klasy samochodów ze słabszymi silnikami ;-)


http://www.capri.pl/club/cup-2006

Patrząc na wyniki naprawdę ciężko wyłuskać te auta z ogółu - pozatym najcześciej pisane Capri 2.0 lub Taunus 2.0 i nie wiadomo czy to R4 czy V6 :-))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-14 00:35:23 /


slicki kto chce niech kupuje i wedruje do open :> proste :) nic skomplikowanego .. aj nikomu niczego nie zabraniam

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 00:40:07 /


markgum robi nacinane slicki z homologacja drogowa, avon także, i generalnie jak sie ktoś uprze to i tak na nich pojedzie taka prawda, kasy jak wiadomo każdy ma inaczej i nikt z tego powodu głośno nie płakał.
miały być dyplomy, a skończy sie na wielkiej kłótni, o slicki, czy 2.0v6 a dohc... itd.
bez sensu

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-14 00:50:14 /


w taim wypadku zeby nie bylo klotni ... wycofuje wniosek formalny i wracam do zrodel .... dyplomy wystarcza :>

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 00:51:14 /


aha i podzial Krk4m mi sie podoba ... juz nie bede wprowadzal udziwnien :>

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 00:53:04 /


Mike B4 - forsowane przez Ciebie określenie 'ze słabszymi silnikami' ma - jak mniemam - oznaczać każdy motor do 95 PS? Czyli generalnie do 1.8 oraz na dodatek 2.0 V6 i ew. diesle? W takim razie zbierze się 20%. Nigdy natomiast nie zgodzę się na pomysł zapakowania 2.0 v6 do 'słabszych', a Pinto 1.8 do 'mocniejszych' - to już trąca absurdem.
Ale przypominam raz jeszcze - zdarzyło się tak w PC2007, że 2-litrówki złoiły d... wszystkim 3- i 4-litrówkom. Ale nie można tego uważć za regułę, bo w czterech poprzednich latach było inaczej. A gdy pojawią się auta z motorami Cosworth Turbo z chipem albo 5.0 V8 to już 2.0 będzie bez szans. I dlatego 2-litrówka nie może być w 'open'. Chcecie połaczyć wszystko od 95 do 160PS w jedno - proszę bardzo. Ale potwory po 250PS muszą być osobno i to one stanowić powinny klasę open.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-14 01:25:32 /


No pakowanie dwulitrówek do jednego wora z tymi potworami to istotnie bezsens..
Co do slicków, to wywalanie ich do klasy open jest owszem, uzasadnione, ale obawiam się, że ci, których nie stać na takie oponki będą jechać na ciut mocniej zużytych (czytaj: ze szczątkowym bieżnikiem) tradycyjnych oponkach. Skutek? Auto w takich butach może stwarzać pewne zagrożenie na torze.. Właśnie ze względu na stopień zużycia.

Ktoś się tam wyżej oburzył, że rozmowa odbiegła od dyplomów.. Wątek dotyczy DYPLOMÓW dla KLAS. To, że dyplomy to dobry pomysł już ustaliliśmy, teraz debatujemy odnośnie owych klas :)

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 03:29:55 /


tak samo jak dyskutowanie o mocy. bo malokto wie ile z jego nominalnej ilosci koni juz dawno padlo, a po remoncie ile jest nowych zrebakow ponad nominalna ilosc.
jak ktos wie ile ma i jest bardzo fair to deklaruje ze chce byc klasyfikowany w innej klasie, a w generalnej kwalifikacji to i tak nie ma znaczenia.

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 07:36:15 /


Pinto 2.0 też można zrobić na 200 KM i wtedy ma szanse konkurować z takim 5.0 V8 choćby z powodu złego rozłożenia masy z tak ciężkim silnikiem i albo gorszego prowadzenia - albo dołożenia jeszcze obciążenia z tyłu, Pająk nie chce potwierdzić ile KM miał jego ohc , ale wyszedł mu niezły killer ;-)))

1.8 był tylko 1 taki przypadek by Gryziu - taki silnik założony do Escorta i lekko potuningowany nie daje żadnych szans reszcie stawki ... 2.0 v6 jest troche szybsze od np. 1.6 choć 1,6 GT ma juz tylko 2 KM mniej - ale nie jest szybsze gdy napędza ciężką Granade a nawet Taunusa :-)) Przy czym absolutnie nie zwracam tu uwagi na ilość koni mechanicznych .... Capri 1.6 powinno się prowadzić deczko lepiej od 2.0 v6 z racji rozłożenia masy

Dlatego też w Pucharze 2007 auta zasilane 2.0 v6 zajeły miejsca 51, 53, 57 zostawione daleko w tyle za 2.0 R4 - miejsca 1, 2 , 6 , 15, 17, 20 (turbo), 28, 29, 40, 42 itd itd ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-14 11:44:38 /


Przyznam się szczerze, Mike B4, że nie rozumiem o co Ci biega. Pająk pokazał parę lat temu, że i z Pinto 1300 można wyciągnąć ponad 100 PS, zatem taki motor wsadzony do Escorta także objechałby Granadę 2.8 a może i 5.0, zwłaszcza jeśli ktoś wykonując swapa 302 CID do grani zapakowałby przez pomyłkę motor z 1975 r., rozwijający zabójcze 120 PS. 40 lat temu Sobek Zasada zdobył Mistrza Europy Steyr-Puchem 660cc o mocy 45-50 PS, lejąc w generalce Falcony i Mustangi 289 CID, by nie wspomnieć o setkach Lancii, Porsche, 2-litrowych Volvo, 3-litrowych Healey'ów, etc. A mimo to FIA nie zlikwidowała klas litrażowych w rajdach i wyścigach.
Moją ideą było znalezienie jakiejś formy wyróżnienia dla mniejszych wózków - jak choćby Twojego Kermita - za waleczność i sportową postawę mimo braku szans na walkę o podium w generalce. Ale widzę, że zgodnie ze staropolskim obyczajem Ty na wszelki wypadek musisz być 'na nie' wobec pomysłów, których nie jesteś autorem - chyba, że pomysł miałby dotyczyć dopuszczenia do PC Fiesty :)
Wobec tego wycofuję swą koncepcję i róbta co chceta - niech zostanie jeden puchar i jedna klasa [wzorem biblijnej jednej owczarni i jednego pasterza]...
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-14 12:45:29 /


Proponuję aby moderator strony zablokował użytkownika MikeB4 ;)
A co do dyplomów to ja postuluję grupę "specjalne wersje nadwoziowe" ;)

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-14 13:08:06 /


B4 , zablokuj się :)

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-14 13:13:24 /


Mike ja startowalem 2.0v6 i fakt. w rezultacie mialem miejsce chyba zaraz za Tobą :) -- cos kolo 50-tki ... ale dlatego że na ósemce wykręciłem bąka ... ogolnie plasowalem się na pozycjach 33 , 43 ... i kilka miejsc wyżej wskoczyłbym chyba jeszcze gdyby umiejętności były większe ... ale wiadomo że do czołówki nie ma szans z takim silnikiem :) - na prostszych odcinkach brakowało skoku do przodu .. zdecydowanie

Mirek K. / 2007-12-14 14:56:52 /


mysle, ze zaden podzial na klasy nie uszczesliwi wszystkich w 100% ale sama inicjatywa jest warta wdrozenia.

Galoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 18:37:22 /


zostawmy te klasy krk4m, jezeli przynajmniej napisze sie na stronie o pierwszych trzech miejscach w klasie, to bedzie o 15-tu zadowolonych pucharowiczow wiecej / 25 % startujacych, calkiem spory odsetek /.


.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-14 18:52:10 /


a ja proponuje jakiś pamiątkowy dyplom dla każdego kto brał udział, zawsze to miła pamiątka :)

Kohito_PS Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 18:55:05 /


nie no dyplon dla kazdego to juz przesada.... proponuje po protu naklejki na auto ktorych bardzo zabraklo na tegorocznym pucharze. podobnie jak na gryzlinach.

A co do podzialu to klasy wg krk4m moim zdaniem powinny zostac

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 19:52:01 /


niesprecyzowana jest chyba sprawa dohc... tak czytam i nie ma konkretnego przydzielenia.

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 19:54:48 /


A nie lepiej zamiast na litraż podzielić autka pod względem mocy ?
Odpadłyby wszystkie 2,8 a 2,9 czy 2.0 r4 a dohac.
Co prawda nie każde r4 czy v6 jest jak go fabryka wydala ale chyba będzie z tym mniej problemu.
Pomijając fakt ze pc startowało pod hasłem najszybszego capri i była juz kiedyś dyskusja na temat klas, którą wszyscy zgodnie odrzucili dlatego teraz sie trochę dziwie na przyzwolenie większości klubowiczów.

mitrov Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 20:20:11 /


Ja uważam że DOHC idzie do Open.Nie był seryjnie montowany ani w capri ,taunusie czy granadzie.Nie powinniśmy patrzeć na to które auto jest mocniejsze a które słabsze.Open to open i tam powinny znaleść się wszelkie swapy potworki itd..W klasie Oryginał powinny znaleść się samochody z oryginalnymi silnikami które występowały w danych modelach i już.Owszem dopuszczalny byłby tuning z epoki , czyli wałki gazniki zmotane głowice i wydechy a rozwierty turbiny NOS itd. do klasy Open.Mimo wszystko nadal uważam że w pierwszej kolejności liczą się umiejętności drajwera a dopiero power samochodu.

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 20:20:15 /


czyli DOHC do open i wszystko jasne .. reszta byla przedyskutowana

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-14 20:27:03 /


Turbo niestety jest przeróbką z epoki (np. Turbo May) ;)
Pozostają rozwierty, ale jak to sprawdzisz ?

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-14 23:03:31 /


rozwiertu sie nie stwierdzi podejrzewam wiec to poza tematem ... turbomay i tak jest w open (patrz podzial klas wg krk4m)

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-15 00:22:22 /


A rozwierty też były w epoce, np. Essex 3100.

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-15 00:54:52 /


i tak powracamy do punktu wyjścia, zero klas-najszybszy zespół auto+kierowca.
A dyplomy mozna dać np. za najładniejsze, najstarsze i najbardziej przerobione auto i każdy będzie zadowolony.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-15 09:52:39 /


Masz Pająk świętą rację.Tak będzie najlepiej.

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-15 15:55:56 /


zrobmy 100 klas na 100 zawodnikow, kazdy dostnie dyplom - kazdy bedzie zadowolony i po problemie - bo chyba to bylo przyczyna powstania tego watku...

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-15 17:32:24 /


A ja myślę sobie tak.
Skoro uczestnictwo w PC jest wielkim wydarzeniem i dla aut i dla kierowców, powinno to byc uwiecznione okolicznościowym, dyplomem dla każdego uczestnika.
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie będzie to Wielki Honor mieć możliwość spotkania się z Wami Fordomaniakami w tym jedynym dniu w roku. Powinna zostać dla każdego z nas jakaś po tym pamiątka.
Oczywiście, Puchar, jak napisał Pająk - tylko jeden :))

Pzdr

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-15 20:25:58 /


nie bede nieuprzejmie polemizowal z Pajakiem , bo ma w warsztacie jeden z moich ulubionych silnikow, ale zdania nie zmienie................skoro jednak nie mozna powalczyc o skromny dyplomik za najszybsze 1600, to podrzuccie prosze jakis link do superchargera z 4.0 gdyby sie trafil na ebayu.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-15 23:28:35 /


a ja sie wtrace i powiem ze nie potrzebuje dyplomu, bo po kazdym np. PC w ktorym bralem udzial czy po innych rajdach z serii bgc, zachowuje kartke na szybe z nr startowym i wieszam sobie na szafie.. :)



:)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-16 00:49:53 /


nie kazdy ma taka ladna szafe.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-16 00:53:32 /


hehe, dzieki.. :)

ale spoko, moja wypowiedz bardziej w kategorii zartu rozpatrujcie.. :) dyplom tez moglbym sobie powiesic tak na dobra sprawe.. :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-16 01:26:16 /


ja tam jestem dosc sentymentalny, milo mi jest kiedy pokazuje dzieciakowi dyplom za pierwszy skok na bungee w 96, milo mi tez bedzie pokazac dyplom za np. 3-cie miejsce w klasie 1600 na PC 2008.............a o tym, ze startowaly 4-ry auta niekoniecznie musze wspominac :)

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-16 01:55:13 /


Nic Ci nie będę pokazywać Stich :)

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-16 15:25:19 /


uff przeczytałem cały wątek.. STICH fajny pomysł .
Proponuję podział na 4 klasy cztery dyplomy dla zwycięzców każdej z klas , Radio Capri funduje dyplomy .
Tylko ogarnijcie sie panowie jaki zrobić podział.
Zwycięzcę wyłonić bardzo prosta rzecz przecież każdy z nas ma mierzony czas.
W ten oto sposób nawet Ci którzy potencjalnie nie maja szans bedą walczyć do końca :)

cortinas !G.O.P! / 2007-12-16 16:56:39 /


Poprawka - po jednym dyplomie dla zwycięzcy klasy .. bo może ktoś żle zrozumieć :)Pozdrawiam.

cortinas !G.O.P! / 2007-12-16 16:58:45 /


Zawsze byłem za podziałem na klasy.
Oczywiście puchar jeden.
http://www.capri.pl/forum/41262

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-16 17:06:39 /


podział na klasy, dlaczego nie, ale jest jedno ale, podział na klasy budzi spory i wątpliwości w uczciwość deklarującej osoby odnośnie pojemności, stopnia tuningu itd. oczywiście można powołać komisje techniczną, ale zawody tracą swoją rangę z towarzyskich w mistrzostwa.
Komu to jest tak na prawdę potrzebne.
Owszem miło by było dostać dyplom za najszybsze auto w klasie, ale nie tylko ilość koni decyduje o wyniku, ale tez w dużej mierze umiejętności w poruszaniu sie autem tylnio napędowym.
patrząc na eliminacje to teoretycznie PC 2007 powinienem wygrać krauzi jak też edycje 2006, powiecmy sobie że umiejętności jakieś są i auto jakoś tej drogi sie trzyma lepiej niż inne, założenie PC jest jedno, tak jak napisał pająk ma na celu wyłonić najszybszy zespół i niech taka idea dalej przyświeca.


jak już ma być podział to niech dzieli wstępnie na dwie kategorie:
-dopuszczone do ruchu (coś co przechodzi badanie techniczne) i tu podział na pojemności.
-pozostałe w klasie open (czyli opony slick, brak siedzeń, tapicerki itd)

krauzi Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-16 19:41:47 /


przekwalifikowac do klasy open to mozna teoretycznie za wiele rzeczy........modyfikacje wydechu, szelkowe pasy, lzejszy zamach, skrzynie 5-ke zamiast 4-ki, wieksze serwo hamulcow, reczny bez zapadki, ...............nikt tego sprawdzal nie bedzie,.....zawsze mozna zamiast na PC pojechac w wyscigach Kia Picanto, tam sa wszystkie auta identyczne,........................................... jezeli mojemu Taunusowi 1600 wrypie na PC 2008 jakis Escort 1600 na slikachi poziomych weberach / co teoretycznie jest oczywiste, gdyby taki sie wreszcie pojawil/, to tylko pogratuluje a nie bede sie wczolgiwal pod niego i oprotestowywal detali wyposazenia.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-16 22:30:43 /


Aj panowie tak piszecie jakbyście nie wiedzieli kto czym jeżdzi , wiadomo kto co ma pod maską ... nic innego sie nie robi tylko głowe pod ta machą trzyma nie róbcie scen. To maja być symboliczne dyplomy dla zwycięzców klas a nie złote batki.

cortinas !G.O.P! / 2007-12-17 23:01:17 /


true..... wszyscy sie chwala co maja pod maska :> na stronkach pelne opisy

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-17 23:04:35 /


tylko nie wszyscy chcą uwierzyć czasami w ich znamionową moc
w krótce bede sprzedawał swój silnik i mam nadzieje że przyszły nabywca bedzie zadowolony z seryjnych koni

ja nie mowie nie dla dyplomów bo to głownie chodzi o symbol by docenic słabsze samochody, ladniejsze ale jeśli to ma rodzić kłotnie i pretensje to mija sie to z celem,
a może alternatywą byl by dyplom dla pechowca i najwolniejszej bryki na zlocie

krauzi Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-18 00:15:43 /


to kazdy bedzie wolno jechal :>

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-18 01:02:27 /


Dyplom "dla pechowca" ? !?!!? To ja poproszę zaległy z SO!! :))

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-18 01:57:52 /


proponuję żeby zgłosili się chętni do zorganizowania ngród dla zwycięzców poszczególnych klas. Wtedy Michał miałby przynajmniej powód do poważnego myślenia o tym. Hasło "weźmiemy się i zrób" napewno nie zmobilizuje Go nawet do doczytania wątku do końca.
Ja np mogę ufundować jakąś nagrodę dla najszybszej granady w stawce bo poprostu kocham granady.
Może Pająk ufundowałby jakiś gift dla najszybszego OHCa poza swoim oczywiście :-) ?
Może rozpisać konkurs publiczności na subiektywnie najładniejsze auto pucharu? Albo na najbliższe oryginałowi według oceny widzów? Albo .....
Pomysłów kupa, ale każdego proponującego prosiłbym o pomyśleniu, "jak mogę przeprowadzić ten konkurs i jaką ufunduję nagrodę dla zwycięzcy?"
Ja swoją propozycję podałem. czekam na następnych konkretnych.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-19 12:59:14 /


to ja się deklaruje, daje puchar dla auta które mi sie spodoba, zaskoczy, chodzi mi o fajną przeróbke

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-19 13:28:40 /


Wzorem SO będzie "Flakon Hrabiego" z jakimś bonusem od Pracowni Psychologii Transportu dla największego rzęcha, który się dotoczy na Miedziankę i wystartuje. Mało sportowo, ale z jajem.

Subiektywnie sobie zwycięzcę sam wybiorę.

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-19 14:59:40 /


Taaaa , mobilizujcie do przyjeżdzania parchami, czekam aż ktoś zaproponuje nagrodę za najbardziej dopieszczonego oryginała.

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-19 15:10:08 /


mnie nie wypada fundowac nagrody ani w klasie 1600 ani w open wiec chetnie przygarne klase 2000-2400

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-19 16:46:25 /


non dobra, to mamy:
1. dla granady
2. dla najlepszego wynalazka
3. dla największego parcha
4. dla klasy 2,0-2,4
no to nieźle. kto następny?

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-19 19:26:34 /


czy Flakon Hrabiego nie moglby byc przydzielany na drodze glosowania jak na SO ? w tym roku moj 1600 dostal kilka glosow / jako najwiekszy grat / , co milo polechtalo moja proznosc, jednoosobowa decyzja odbiera mi szanse na ewentualne zwyciestwo w tej kategorii.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-19 19:56:46 /


Jeśli będzie przyzwolenie na Falcon Hrabiego, głosowanie będzie jawne - "Twój nick - Twój głos". Na SO było sporo zamieszania.

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-19 20:12:49 /


ja mogę postawić Komandosa dla najlepiej brzmiącego auta :) na nic więcej mnie nie stać, chyba że sie ktoś dorzuci ?

Kohito_PS Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-19 20:33:00 /


Ja dorzucę plastikowy kubeczek, albo pojemniczek po jogurcie ;)

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-19 20:42:39 /


to teraz młody wymyśl nazwe dla tej nagrody i bedzie ją można przyznać komuś, o ile ktoś bedzie ją chciał hehe :D

Kohito_PS Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-19 20:45:04 /


jestesmy o krok od pomyslu " niech kazdy sobie cos tam kupi i dyplom wypisze "

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-19 21:03:03 /


5. "złota felga" za najlepiej spalonego laka :D

Mysza liil (EM) / 2007-12-19 21:06:36 /


a dla najgorzej spalonego tez bedzie?

proponuje jeszcze za najwiekszy dzwon, za najefektowniejsze zatarcie silnika i urwanie polosi.
za najjasniejsze swiatla, najciemniejsze swiatla, brak swiatel
polysk lakieru, brak polysku, brak lakieru

itp itd

tez moglbym ufundowac nagrode za cos ale nie mam pomyslu za co, choc nagrode juz mam ;)

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-19 21:21:52 /


mamy juz prawie tylu fundatorow nagrod co klas, tylko trzeba ich naprostowac
- 1100-1800cc - Flakon Hrabiego
- 1801-2000cc - Niespodzianka Pajaka
- 2001-2400cc - Paczuszka Sticha
- 2401-2800cc -Felga Myszy
- 2801-5000cc - open - Puchar Capri

jezeli auto z kategorii innej niz open wygra PC zwyciezca open dostaje nagrode z tej klasy.
proste ? proste.
pasuje ?

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-19 22:02:55 /


Ile klas tyle dyplomów tak jak napisałem tak co by wszystkie były takie same.

cortinas !G.O.P! / 2007-12-19 22:12:08 /


Przecież np Flakon jest ponadklasowy.

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-19 22:39:42 /


STICH - ja jestem za takim podziałem... nagrody mogą nie być tak wyszukane, jak napisałeś. Wystarczy zwykły dyplom

Galoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-19 23:08:28 /


Złotą Felgę widzę w 1 grupie silnikowej ;)

Mysza liil (EM) / 2007-12-20 00:01:30 /


Ja proponuję kategorię "dla największego pechowca". W nagrodę mogę zwycięzcę wziąć na barana na rundkę honorową. :)) Jeśli ja zwyciężę (ze mną nigdy nie wiadomo), to wylosujecie kogoś, kto mnie poniesie albo mnie popodrzucacie kilka razy do góry i styka :)

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-20 00:15:22 /


Myślę, że rywalizację o "złotą felgę" trzeba wziąć na poważnie, i zorganizować pozwolenie od władz toru na przeprowadzenie takiej konkurancji i wytypowanie odpowiedniego ku temu miejsca. Oczywiście nie liczone było by to do klasyfikacji pucharu. Na amerykańcach 2003 w Miedzianej, był ogrodzony plac na parkingu przed torem i nie było z tym problemu (patrz zdjęcie).
Jestem chętny do udziału w tej konkurencji (nie tą granadą z SO;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-20 10:24:21 /