Zastanawiam się nad poprawą siły hamowania w Transicie MK2 i rozważam założenie pompy i serwa od czegoś innego. Czy ktoś praktykował takie zmiany i może coś podpowiedzieć?
Dzięki.
turning / 2022-05-05 11:07:18 /
i najlepiej żeby jeszcze serwo było mniejszej średnicy od ori... bo z bananem sie nie mieści :)
Ignacy / 2022-05-09 11:58:49 /
Dzięki Ignacy , ale chyba dostałem tylko końcówkę wiadomości.
turning / 2022-05-10 08:25:16 /
hehe... sam chce wymienić servo od czegoś innego, w moim przypadku musi być mniejszej średnicy bo mam kolektor dolotowy od wzmocnionego silnika Di...
kupiłem servo od transita 4 generacji, z tego co pamietam pasuje p&p do pedałów i mocowanie do grodzi no ale jest za duże
Ignacy / 2022-05-10 08:31:54 /
szukam sprawdzonego rozwiązania pracującego z zaciskami 4 tłoczkowymi. Poza pompą i serwem cały układ hamulcowy mam praktycznie nowy a hamowanie jest bardzo marne i wymaga bardzo mocnego deptania w pedał.
turning / 2022-05-10 08:48:24 /
....... a jakie masz tarcze i zaciski na 2 czy jeden przewod ?
Damian74 / 2022-05-10 10:38:39 /
podwójny układ z przodu tzn. dwa przewody na jeden zacisk.
turning / 2022-05-11 13:48:31 /
Ignacy - z którego roku masz to dokupione serwo i czy jest szansa, ze pasuje również od strony pompy - tzn czy da się podmienić p&p samo serwo. Mam plan aby profilaktycznie wymienić gumki w pompie (zamówiłem już zestaw naprawczy) i może do tego większe serwo
poprawi sytuację.
turning / 2022-05-11 13:51:23 /
U mnie sa zaciski na jeden przewod , tarcze wentylowane i pompa z dwoma wyjsciami ..... auto wazy prawie 3t i nie staje moze w miejscu ale nie narzekam na ich dzialanie wie moze ten kierunek ...
Damian74 / 2022-05-11 14:04:50 /
nie chciałbym na tym etapie zmieniać zacisków i tarcz, tym bardziej że mam nowe i w takim układzie jak w oryginale.
turning / 2022-05-11 14:12:19 /
a może należałoby iść jeszce tropem zaworka zwrotnego. Spróbuje sprawdzić jego działanie - wg serwisówki jest w króćcu wchodzącym w serwo, chociaż widziałem też rozwiązania że jest na przewodzie. Jakie jest jego znaczenie i objawy gdzy nie działa wcale, lub przepuszcza. moze ktoś coć podpowie.
turning / 2022-05-11 14:14:57 /
do czego służy ta śrubka
turning / 2022-05-11 14:21:49 /
..... tam chyba w dieslu wchodzi czujnik .... tak mysle :)
Damian74 / 2022-05-11 14:43:36 /
zaworek zwrotny w serwie służy do tego, aby powietrze przemieszczało się jedynie w kierunku kolektora ssącego.
jeśli się go pozbędziesz, serwo też będzie działało. Choć nie będzie chronione przed uszkodzeniami.