Może ktoś podać średnicę i wymiary seryjnej kolumny czyli obudowy amora ogólnie bo mam jakieś inne pod Bilstein Po prostu do tego nie dorwę chyba amortyzatorów będę musiał chyba kolumn poszukać . Wypatrzyłem na innym wątku ze ktoś już miał ten problem z tego co widzę to mam takie same https://www.capri.pl/forum/836835
Rafi - Capri / 2020-07-23 00:11:15 /
W 2.8i trzpien wychodzący z kolumny jest niewiele mniejszy jak srednica kolumny. Amor jest jakby do góry nogami w porównaniu z pozostałymi. W zwykłej masz normalny wkład z cienkim trzpieniem wychodzącym do górnego mocowania amorka w fartuchu. Srednica zewnetrzna obu kolumn jest taka sama z tego co pamiętam.
Konrad vel smasher / 2020-07-23 08:47:12 /
Spoko poszukam kolumn bo już od jakiegoś czasu z tym kombinuje a to nie ma co trzeba zmienić na zwykłe wtedy każdy amorek podpasuje tył mam nowe a przód dawno sie wysypał trochę głupio jak tył sztywny a przód pływa poza tym wiadomo słabo przy hamowaniu jak przód nurkuje .Spoko pomału poszukam auto i tak na razie stoi bo trochę robię wnętrze .
Rafi - Capri / 2020-07-23 09:17:04 /
Ogólnie mam 2,3 ale ktoś najwyraźniej kiedyś coś takiego zamontował po prostu .
Rafi - Capri / 2020-07-23 09:25:58 /
a z czym kolega ma problem?? kupno amortyzatorów czy kolumn?
jak mam do Capri nowe amortyzatory jak i kolumny używane w dobrym stanie wiec najmniejszego problemu z kupnem części nie ma.
Amorki sa olejowe, gazowo olejowe, z regulacja twardości, sportowe i seryjne czego tylko dusza i portfel zapragnie to wszytko jest dostępne.
CHUDER / 2020-07-23 21:51:31 /
Kolumny od 2.8i (jeśli takie masz) są dużo fajniejsze niż zwykłe. Przez to, że kolumna jest częścią amortyzatora, a tłoczysko jest duuużo większej średnicy niż ten pręcik zwykłego amorka, to kolumna jest dużo sztywniejsza jako całość. Co w przypadku Capri i lichego pływającego chociaż jeden element poprawia. Nie wiem jak teraz, ale wcześniej można było te amorki (kolumnę 2.8i) regenerować i tyle.
Konrad vel smasher / 2020-07-24 00:24:03 /
Brać normalne kolumnę, wsadzić bilsteiny B8 z Saaba 93,w zerkopolu ustawiają pod wagę silnika.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2020-07-24 09:05:46 /
Piotrek Ł....vel Kankkunen, rozwiń może temat, jakieś szczegóły z takiej przeróbki? widziałem tylko kilka fotek na twojej stronie ale chętnie się dowiem więcej.
MichałPoznań / 2020-07-24 09:32:06 /