Cześć, zamierzam ponownie złożyć przednie zawieszenie po zmianie gum i innych rzeczy. Ale wystąpił problem, jaki moment przy dokręcaniu powinienem zastosować? Jest to Grania coupe 75 rok, 2.3. Z owalnym otworem na tuleje drążka reakcyjnego w belce o ile to ma jakieś znaczenie. Jakieś bardziej szczegółowe instrukcje są dostępne w Internecie? Proszę, wszelkie informacje będą przydatne. Dzięki!
SeeYa / 2020-01-15 19:31:39 /
Owalny to się pewnie zrobił jak drążek reakcyjny wyrył te fasole po tym jak zużyły się gumy.
Między podkładki wchodzi tuleja dystansująca, żeby nie zgnieść gum. Jak zaczniesz kręcić na chama, to niestety zgnieciesz te tuleje. Więc z rozsądkiem. Myślę że 120 Nm wystarczy. Zwyczajnie tyle żeby się nie odkręciło samo.
Mysza liil (EM) / 2020-01-15 20:13:54 /
Czyli prosciej.. potrzebny ,,tylko'' klucz optyczny !
Kręcimy kluczem do momentu aź pociemnieje nam w oczach ;)))
....i dokręcone :)
szwaycar / 2020-01-15 23:13:32 /
Chwile wcześniej radzę skończyć bo jest wąska granica między kluczem optycznym a fekalnym.
Mysza liil (EM) / 2020-01-16 06:38:47 /