logowanie | rejestracja
capri.pl » klub » spotkania, zloty, imprezy » Miedziana Góra 22-23.09.2000

Spotkania i zloty: Miedziana Góra 22-23.09.2000

Relacja ze zlotu została podzielona na części. Oprócz tej, są jeszcze następujące:

Zawody [ rozdanie nagród | Fordy Capri | inne samochody | repliki Cobry | repliki Nestora | zakończenie ]

Wizytówka zlotu

Mimo że zlot w tytule miał kabriolety, zaproszone zostały na niego również samochody "z dachem na stałe", w tym między innymi my i nasze samochody - Fordy Capri.
Od wczesnych godzin około-popołudniowych w piątek, zjeżdżać się zaczęli uczestnicy zlotu. Na piątek nie było zaplanowanych żadnych specjalnych atrakcji, miał to być dzień "rozgrzewki" przed właściwą, sobotnią imprezą.
Pora roku sprawiła, że było już nie-ciepło. W związku z czym, zamiast pod namiotami, rozlokowaliśmy się w pobliskim zajeździe "Stodółka". Zarówno sam zajazd, jak i obsługa - no cóż, trzeba było tego doświadczyć. Szczególną specjalistką była kelnerko-recepcjonistka. Pozdrowienia.
O godzinie 16, wjechaliśmy na tor. Rewelacja. Zarówno zewnętrzna pętla, jak i wewnętrzna kręta ścieżka dawały absolutną pełnię warunków do wszystkiego, co przyszło do głowy. Szybko po raz kolejny wszyscy doświadczyli, że hamulce w Capri mogłyby być jednak trochę lepsze. Jeździliśmy po torze aż się zrobiło ciemno, i zamknęli tor.

Właściwa impreza rozpoczęła się w sobotę rano. Gdy wszyscy zebrali się już na torze, odbyła się runda honorowa - prezentacji pojazdów:

Runda dookoła toru Runda dookoła toru

Wkrótce potem, rozpoczęły się zawody. Lista startowa zawodników została podzielona na dwie części, zgodnie z oddzielnie prowadzonymi klasyfikacjami. Pierwsza z nich, to kategoria kit-car'ów i kabrioletów. Druga, to wszystkie inne samochody, kwalifikujące się z tytułu zaawansowanego wieku do "weteranów". A oto kto wziął udział w zawodach (oprócz wymienionych, na zlocie było jeszcze parę innych samochodów, ale z tytułu zbyt późnego przyjazdu lub braku chęci, nie startowały w konkurencjach).

Nr startowy Kto Skąd Pojazd

kit-Car'y i kabriolety:

1 Jacek Sternicki Milanówek Cobra
2 Janusz Sawicki Kraków Cobra
3 Mariusz Kasprzak Łódź Cross 2000
4 Gembicki Piotr Poznań Cross 2000
5 Rafał Telus Tomaszów Maz. Nestor
6 Jarosław Bukarowicz Łódź KitCar
7 Andrzej Glejzer Kielce Fiat 124 Spider
8 Bartosz Chrążyczewski Oborniki Cobra
9 Mariusz Kasprzak Łódź Nestor
10 Andrzej Sternicki Milanówek Cobra
11 Lech Szczęsny Radom Cobra
12 Edward Kinderman Katowice Fiat 124 Spider

"weterani":

26 Piotr Bułas Warszawa Ford Capri Mk III 2300 V6
27 Jędrzej Grodzicki Warszawa Ford Capri Mk III 2300 V6
28 Piotr Siemiątkowski Warszawa Ford Capri Mk III 2000
29 Mariusz Podlejski Częstochowa Fiat 131 Mirafiori Sport
30 Andrzej Górecki Warszawa Ford Capri Mk II 2000 V6
31 Zbigniew Grocholski Żukowo Ford Taunus
32 Rafał Siebert Żukowo Ford Capri Mk III 2000
33 Janusz Kowal   VW Garbus
34 Dariusz Woźniak Kielce FSO Warszawa
35 Sebastian Wierzbicki Kraków Ford Capri Mk I 1500 V4
36 Jurczyk Norbert Kielce FSO Warszawa
37 Witold Olechnowicz Lublin FSO Warszawa 223
38 Piotr Miernik Starachowice Ford Capri Mk III
39 Dariusz Bernatek Kielce Mercedes 280 C

Start do zawodów Start do zawodów Start do zawodów Start do zawodów

Zawody zostały rozegrane w kilku konkurencjach, które były wspólnie punktowane, i o końcowych wynikach decydowała łączna suma punktów ze wszystkich konkurencji. A oto jakie konkurencje zostały rozegrane:

Próba wyścigowa Próba toczenia

A oto wyniki końcowe (3 pierwsze miejsca) w każdej z kategorii:

miejsce

kit-car'y i kabriolety

"weterani"

I Mariusz Kasprzak, Cross 2000 Mariusz Podlejski, Fiat 131 Mirafiori Sport
II Jacek Sternicki, Cobra Andrzej Górecki, Ford Capri Mk II
III Edward Kinderman, Fiat 124 Spider Piotr Bułas, Ford Capri Mk III

Poniżej - zestawienie wyników wszystkich uczestników zawodów, w swoich kategoriach. Podział na kategorie był mało sensowny, ze względu na wspólny udział pojazdów "Cross 2000", który był podrasowanym silnikiem od malucha zamontowanym na gołej ramie z fotelem dla kierowcy, i jednak trochę bardziej przypominającą normalny samochód repliką Cobry czy Nestora, oraz już zupełnie "normalnymi" Fiatami 124. Podobnie w kategorii weteranów, Ford Capri ścigał się z Warszawą ... Podobno to tylko zabawa. Punktacja we wszystkich konkurencjach odbywała się według następującego schematu:

miejsce punkty
I 10
II 7
III 5
IV 3
V 2
VI 1
dalsze 0

Wyniki łączne w kategorii kit-car'ów i kabrioletów:

Nr startowy Próba toczenia Próba zręcznościowa Próba wyścigowa Próba górska Próba "Jacke Stewarta" Razem Miejsce
1   5 7 7 10 29 2
2     3 5   8 7/8
3   10 10 10 7 37 1
4   3       3 11
5 2   5 1   8 7/8
6           0 12
7 7     2 1 10 5/6
8 3   1     4 9
9   7   3   10 5/6
10 5 2 2   2,5 11,5 4
11 1       2,5 3,5 10
12 10 1     5 16 3

Wyniki łączne w kategorii "weteranów":

Nr startowy Próba toczenia Próba zręcznościowa Próba wyścigowa Próba górska Próba "Jacke Stewarta" Razem Miejsce
26   3 7 7   17 3
27 10 2 1 3   16 4
28     2 2   4 10/11
29 7 10 10 10 3 40 1
30   7 5 5 10 27 2
31 5         5 7/8/9
32   5       5 7/8/9
33           0 14
34         7 7 5
35 2         2 12/13
36 1       5 6 6
37 3       1 4 10/11
38         2 2 12/13
39   1 3 1   5 7/8/9

Za prowadzenie punktacji odpowiedzialna była komisja sędziowska:Komisja obliczeń

Wszystkich zawodników, biorących udział w zawodach (dotyczyło to konkurencji, w których miało to ślad sensu), musieli obowiązkowo jechać w kaskach. Nawet w FSO Warszawa, która raczej nie groziła rozwinięciem zawrotnych prędkości ...

Obowiązkowy kask Ktoś startuje


=> następna część - rozdanie nagród
Komentarze

KOMENTARZE JUŻ WCZEŚNIEJ WIDZIANE SĄ UKRYTE,
PONIŻEJ WIDOCZNE SĄ TYLKO NOWE KOMENTARZE OD CZASU OSTATNIEJ WIZYTY


:) Praprzodek, i ta "komisja obliczeń", pieczątka, podpisy, pełny legal.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-23 23:14:03] N