[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Pająk |
Samochód: | Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1978 "zakspeed" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2011-05-19 14:06:18 |
Czerwona buda stała i nie wiedziała co ze sobą zrobić, mi natomiast przestał się podobać escort z poszerzkami tarmac i forest.
Wynalazłem w ogłoszeniu nadwozie niemieckiego torowego escorta niczym zakspeed z 75-76r. Sprzedałem to i owo, zaklepałem nadwozie i pojechaliśmy z ojcem i amatorem po to cudeńko.
Na miejscu trochę się zawiodłem ponieważ na zdjęciach były lampy, lusterka, wyłącznik prądu itd a zastaliśmy ogołoconą budę, nic to i tak było warto.
Buda jest całkiem niezła, poszerzenia trochę zmodyfikowane wg własnych potrzeb (całość laminat), wydech wychodzi z prawego tylnego "nadkola", nadwozie, drzwi i tylna klapa są odchudzone, przednia maska jest lekka z laminatu.
Jest jakaś klatka ale nie spełnia moich oczekiwań więc prędzej czy później wyspawam inną. Spojler tylny jak to na torze jest wielki i lekki, a przód dotyka ziemi :)
Sezon tuż tuż więc trzeba coś skleić, wyciąć, wspawać, podszpachlować, psiknąć w barwy castrola, zapakować motorownię (póki nie mam bda to będzie pinto) i przegonić go na zawodach.
Pierwsze dwa zdjęcia jak był cały, trzecie jak ma mniej więcej wyglądać a reszta to stan właściwy.
--
Zrobiłem miejsce i postawiłem autko na kobyłkach, trochę popucowałem i chyba w tym sezonie skończy się paskach castrola ale bez malowania całości na biało, wygląda dosyć dobrze, tak wyścigowo podniszczony ale ładny. No i przekonuje się jednak do wielkiego spojlera.
--
Druga strona wyczyszczona, lampki założone, spojler skręcony.
--
doszedł czerwony zbiornik paliwa