[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | -MrG- |
Samochód: | Ford Taunus TC I 1.3 R4 Pinto GXL 1974 "Ocalony ... po remoncie TAJFUNUS" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2007-04-15) |
Aktualizacja: | 2008-10-15 07:50:16 |
Od stycznia niewiele działo się moim dziobakiem. Kupowałem części i zarabiałem kasę na dalsze działania która i tak się gdzieś ciągle rozchodziła. W końcu pojawiły sie finansowe możliwości na piaskowanie dlatego prace ruszyły. Jako że podłoga jest mizerna a podłużnice nie lepsze postanowiłem wspawać tymczasowe wzmocnienia wewnątrz budy.Tu z pomocą przybył mój NIEZASTĄPIONY szwagier Marcin (Kowal LU) http://www.capri.pl/user/6883.
Harmonogram zadań:
1) Wspawanie wzmocnień
2) Ogołocenie budy z najdrobniejszych śrubek, zaślepek i pierdółek
3) Obcięcie zjedzonego tylnego pasa zew. oraz wew.
4) Obcięcie zjedzonych progów
5) Wycięcie zagłębienia na koło zapasowe - nie będzie go w tym miejscu tylko centralnie zamontowany zbiornik paliwa.
Po wszystkim okazało się że płaszczyzna podłogi niezbyt trzyma się całości ;-P. Dlatego postanowiłem że w dniu jutrzejszym dospawamy jeszcze wzmocnienia łączące już istniejącą "klatkę" z poprzecznymi wzmocnieniami podłogi które jedyne są niezjedzone. Jak podłoga w piaskowaniu zniknie to przynajmniej będziemy wiedzieć do czego dospawać nową ;-P. Szkoda że to nie UK ... podobno pasują panele podłogowe od Cortiny ... niestety u nas niedostępne.