logowanie
|
rejestracja
spis treści
·
co nowego
·
klub
·
samochody
·
biblioteka
·
garaż
·
forum
·
ogłoszenia
·
ftp
·
email
capri.pl
»
modele Forda
»
Capri
»
modele
» Mk I 1600, 1600 GT (Niemcy)
Ford Capri Mk I 1600, 1600 GT (Niemcy, 1972-1973)
Dostępne wersje:
1600 XL (Niemcy, 1972-1974)
1600 GT XL (Niemcy, 1972-1974)
Silnik
Typ:
1600 GT R4 OHC
Pojemność:
1593 cc
Średnica cylindra:
87.67 mm
Skok tłoka:
66.0 mm
1600 XL:
Stopień sprężania:
9.0:1
Zasilanie paliwem:
gaźnik Ford 28
Moc maksymalna:
72 KM @ 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy:
12 kg.m. / 2700 obr/min
1600 GT XL:
Stopień sprężania:
9.0:1
Zasilanie paliwem:
gaźnik Weber 32/36 DAGV
Moc maksymalna:
88 KM @ 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy:
12.7 kg.m. / 4000 obr/min
Skrzynia biegów
Standard:
Typ:
4-biegowa, manualna, w pełni synchronizowana
Przełożenia:
R
- 3.660:1
I
- 3.650:1
II
- 1.968:1
III
- 1.368:1
IV
- 1.000:1
Opcja:
Typ:
3-biegowa, automatyczna (Borg Warner 35)
Tylny most
1600 XL:
Typ:
Przełożenie:
3.900:1 (39:10)
1600 GT XL:
Typ:
Timken - type 'J'
Przełożenie:
3.778:1 (34:9)
Wymiary/masa
Długość:
4262 mm
Szerokość:
1646 mm
Wysokość:
1330 mm
Rozstaw osi:
2559 mm
Rozstaw kół przednich:
1346 mm
Rozstaw kół tylnych:
1321 mm
Masa własna:
1600: 970 kg
1600 GT: 995 kg
Osiągi
1600 XL:
Maksymalna prędkość:
155 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h:
16.0 s
1600 GT XL:
Maksymalna prędkość:
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h:
13.0 s